Browsing by Author Yurkivska, L.Y.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 6 of 6
Issue DateTitleAuthor(s)
2011АУДИТ ЕФЕКТИВНОСТІ НЕМАТЕРІАЛЬНИХ АКТИВІВ: АНАЛІЗ ІСНУЮЧИХ ПІДХОДІВЮрківська, Л.Й.; Біляченко, О.Л.; Yurkivska, L.Y.; Bilyachenko, O.L.
Dec-2009ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИЮрківська, Людмила Йосипівна; Yurkivska, L.Y.
2011КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ БРЕНДІВ ПІДПРИЄМСТВАТрокоз, В.М.; Юрківська, Л.Й.; Trokoz, V.M.; Yurkivska, L.Y.
2011КОНТРОЛЬ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЯК ФУНКЦІЯ УПРАВЛІННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМП’ЮТЕРНИМИ ТЕХНОЛОГІЯМИЮрківська, Л.Й.; Біляченко, О.Л.; Yurkivska, L.Y.; Bilyachenko, O.L.
2015МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВИЙ БІЗНЕС-ПРОЦЕС ПІДПРИЄМСТВ-ВИРОБНИКІВ ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВІваненко, В.О.; Юрківська, Л.Й.; Ivanenko, V.O.; Yurkivska, L.Y.
2016ПРОЦЕДУРНИЙ ПІДХІД ДО ВСТАНОВЛЕННЯ ПРИЧИННО-НАСЛІДКОВИХ ЗВ’ЯЗКІВ ПРОБЛЕМНИХ СИТУАЦІЙ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ НА ОСНОВІ ЗАСТОСУВАННЯ ЕВРИСТИЧНИХ ПРИЙОМІВКаленчук, Л.В.; Юрківська, Л.Й.; Kalenchuk, L.V.; Yurkivska, L.Y.