Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4636
Title: КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ БРЕНДІВ ПІДПРИЄМСТВА
Other Titles: Integrated approach to evaluating company’s brands
Authors: Трокоз, В.М.
Юрківська, Л.Й.
Trokoz, V.M.
Yurkivska, L.Y.
Keywords: брендинг
управлінські рішення
Issue Date: 2011
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;3(57)
Abstract: Обґрунтовано потребу в комплексному підході до оцінки брендів підприємства для прийняття адекватних управлінських рішень.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4636
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
390.pdf369.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.