Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4636
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorТрокоз, В.М.
dc.contributor.authorЮрківська, Л.Й.
dc.contributor.authorTrokoz, V.M.
dc.contributor.authorYurkivska, L.Y.
dc.date.accessioned2016-08-18T11:02:36Z
dc.date.available2016-08-18T11:02:36Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4636
dc.description.abstractОбґрунтовано потребу в комплексному підході до оцінки брендів підприємства для прийняття адекватних управлінських рішень.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesВісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки;3(57)
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectуправлінські рішенняuk_UA
dc.titleКОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ОЦІНКИ БРЕНДІВ ПІДПРИЄМСТВАuk_UA
dc.title.alternativeIntegrated approach to evaluating company’s brandsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Вісник ЖДТУ. Серія: Економічні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
390.pdf369.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.