Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1292
Title: ЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИ
Other Titles: Economic analysis of marketing activity of enterprises: theoretic, methodic and organization grounds
Authors: Юрківська, Людмила Йосипівна
Yurkivska, L.Y.
Keywords: економічний аналіз
діагностична функція економічного аналізу
економічний аналіз маркетингової діяльності
мета економічного аналізу маркетингової діяльності
комбінована аналітична робоча група
симптом
проблема
SOCC-аналіз
матриця симптомокомплексу
продовольчі товари економічний аналіз
economic analysis
diagnostic function of economic analysis
economic analysis of marketing activity
goal of economic analysis marketing activity
combined analytic working group
symptom
problem
SOCC-analysis
symptom-complex matrix
food-stuff
Issue Date: Dec-2009
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук;
Abstract: Дисертація присвячена обґрунтуванню організаційно-методичних засад здійснення економічного аналізу маркетингової діяльності підприємств. Для формування переваг комплексної реалізації функцій економічного аналізу визначено рівні та напрями реалізації основних функцій економічного аналізу у різних видах діяльності підприємств. Визначено змістовне наповнення діагностичної функції економічного аналізу для подолання неоднозначності в її трактуваннях. Удосконалено теоретичні основи реалізації діагностичної функції економічного аналізу в частині аналізу маркетингової діяльності підприємств-виробників продовольчих товарів для підвищення її ефективності за несприятливих ринкових умов. Уточнено поняття суб’єкта, об’єкта, предмету, мети здійснення економічного аналізу маркетингової діяльності для адекватного розуміння суті ключових понять і термінів при реалізації діагностичної функції економічного аналізу. Розроблено організаційно-методичний підхід до реалізації діагностичної функції економічного аналізу маркетингової діяльності підприємств-виробників продовольчих товарів та матрицю симптомокомплексу, що базується на ідентифікованій логіці розвитку проблемних ситуацій та етапах їх життєвого циклу. Удосконалено документальне забезпечення процесу аналітичної роботи, Дістала подальший розвиток ідентифікація вимог до програмного забезпечення економічного аналізу маркетингової діяльності. В роботі удосконалено процедурний підхід до встановлення причинно-наслідкових зв’язків на основі застосування евристичних прийомів, які використовуються в економічному аналізі маркетингової діяльності підприємств для підвищення ефективності управління господарською діяльністю підприємства. Дістали подальший розвиток методичні засади SWOT-аналізу діяльності підприємства шляхом формування матриці SOCC- аналізу.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1292
Appears in Collections:Суспільні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Urkivska.pdf276.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.