Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1292
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮрківська, Людмила Йосипівна-
dc.contributor.authorYurkivska, L.Y.-
dc.date.accessioned2016-02-24T09:21:23Z-
dc.date.available2016-02-24T09:21:23Z-
dc.date.issued2009-12-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1292-
dc.description.abstractДисертація присвячена обґрунтуванню організаційно-методичних засад здійснення економічного аналізу маркетингової діяльності підприємств. Для формування переваг комплексної реалізації функцій економічного аналізу визначено рівні та напрями реалізації основних функцій економічного аналізу у різних видах діяльності підприємств. Визначено змістовне наповнення діагностичної функції економічного аналізу для подолання неоднозначності в її трактуваннях. Удосконалено теоретичні основи реалізації діагностичної функції економічного аналізу в частині аналізу маркетингової діяльності підприємств-виробників продовольчих товарів для підвищення її ефективності за несприятливих ринкових умов. Уточнено поняття суб’єкта, об’єкта, предмету, мети здійснення економічного аналізу маркетингової діяльності для адекватного розуміння суті ключових понять і термінів при реалізації діагностичної функції економічного аналізу. Розроблено організаційно-методичний підхід до реалізації діагностичної функції економічного аналізу маркетингової діяльності підприємств-виробників продовольчих товарів та матрицю симптомокомплексу, що базується на ідентифікованій логіці розвитку проблемних ситуацій та етапах їх життєвого циклу. Удосконалено документальне забезпечення процесу аналітичної роботи, Дістала подальший розвиток ідентифікація вимог до програмного забезпечення економічного аналізу маркетингової діяльності. В роботі удосконалено процедурний підхід до встановлення причинно-наслідкових зв’язків на основі застосування евристичних прийомів, які використовуються в економічному аналізі маркетингової діяльності підприємств для підвищення ефективності управління господарською діяльністю підприємства. Дістали подальший розвиток методичні засади SWOT-аналізу діяльності підприємства шляхом формування матриці SOCC- аналізу.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesАвтореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата економічних наук;-
dc.subjectекономічний аналізuk_UA
dc.subjectдіагностична функція економічного аналізуuk_UA
dc.subjectекономічний аналіз маркетингової діяльностіuk_UA
dc.subjectмета економічного аналізу маркетингової діяльностіuk_UA
dc.subjectкомбінована аналітична робоча групаuk_UA
dc.subjectсимптомuk_UA
dc.subjectпроблемаuk_UA
dc.subjectSOCC-аналізuk_UA
dc.subjectматриця симптомокомплексуuk_UA
dc.subjectпродовольчі товари економічний аналізuk_UA
dc.subjecteconomic analysisuk_UA
dc.subjectdiagnostic function of economic analysisuk_UA
dc.subjecteconomic analysis of marketing activityuk_UA
dc.subjectgoal of economic analysis marketing activityuk_UA
dc.subjectcombined analytic working groupuk_UA
dc.subjectsymptomuk_UA
dc.subjectproblemuk_UA
dc.subjectSOCC-analysisuk_UA
dc.subjectsymptom-complex matrixuk_UA
dc.subjectfood-stuffuk_UA
dc.titleЕКОНОМІЧНИЙ АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ: ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНІ ЗАСАДИuk_UA
dc.title.alternativeEconomic analysis of marketing activity of enterprises: theoretic, methodic and organization groundsuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
dc.description.abstractenThesis is dedicated to the grounding of the conceptual issues of diagnostic function of economic analysis, methodic and organization grounds of analysis marketing activity. The further development of diagnostic function, that realizes through all types of analysis with the main display in diagnostic analysis. Its results are the main instrument for problem prevention and solution. Theoretic grounds of diagnostic function of economic analysis on the research results of diagnostics (stages of development, directions of implementation, diagnostic approach, logic of the development of any problem) for economic analysis of marketing activity has been grounded. The essence of the concepts: “subject of economic analysis of marketing activity”, “objects of economic analysis of marketing activity”, “goal of economic analysis of marketing activity” “organization of economic analysis” has been clarified for understanding of diagnostic function. Methodic and organization grounds of diagnostic function realization concerning marketing activity in frames of the project have been developed. The procedures of every stage of analytic process taking into account strategic, functional, innovation, motivation and technical groups if indexes have been defined. Document accompaniment for stages of analytic process (organization, preparation, analytic, result), that furthers jurisdiction supplement of process and results of economic analysis of marketing activity, including conditions of informational and computer technologies. Module structure and mechanism of marketing activity analysis in computer environment have been developed. The offered symptom-complex approach supplies with operative management decisions. Methodic grounds of SWOT-analysis has been developed with the help of SOCC-matrix for vision of problem situation development and its consequences.uk_UA
Appears in Collections:Суспільні науки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Urkivska.pdf276.09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.