Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2537
Title: МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВИЙ БІЗНЕС-ПРОЦЕС ПІДПРИЄМСТВ-ВИРОБНИКІВ ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ
Other Titles: Marketing activity as important business process ofproducers of foodstuffs
Authors: Іваненко, В.О.
Юрківська, Л.Й.
Ivanenko, V.O.
Yurkivska, L.Y.
Keywords: маркетингова діяльність
продовольчі товари
Issue Date: 2015
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;Вип. 3(33)
Abstract: Охарактеризовано досвід здійснення маркетингової діяльності на підприємствах-виробниках продовольчих товарів України. Авторами визначено сутність маркетингової діяльності та окреслено функції, що реалізує маркетинг як бізнес-процес у практичній діяльності підприємств-виробників продовольчих товарів. Ідентифіковано основні фактори впливу на організацію маркетингової діяльності виробників продовольчих товарів масового попиту (зовнішні і внутрішні) та фактори впливу на поведінку їх кінцевих споживачів (соціальні, інформаційні й споживчі установки), а також наведено комплекс управління маркетинговою діяльністю підприємств-виробників продовольчих товарів. Крім того, авторами сформовано модель бізнес-процесу «Маркетингова діяльність» досліджуваних підприємств, що дозволяє визначитися з респондентами, яких необхідно охопити дослідженням, а також сприяє вибору шляхів оптимізації служби маркетингу, розробці та впровадженню заходів для збільшення ринкової частки і формування нових підходів щодо збереження дистриб’юторської мережі й залучення нових споживачів.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2537
Appears in Collections:Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf232.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.