Browsing by Author Pashchenko, O.P.

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 5 of 5
Issue DateTitleAuthor(s)
2022Застосування інструментів інтернет-маркетингу для прийняття управлінських рішень логістичними підприємствамиВиговський, В.Г.; Виговська, О.А.; Завалій, Т.О.; Пащенко, О.П.; Ткачук, Г.Ю.; Vyhovskyi, V.H.; Vyhovska, O.A.; Zavalii, T.O.; Pashchenko, O.P.; Tkachuk, H.Yu.
2010НОРМАТИВНО-ПРАВОВЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО РОЗВИТКУ ТА ФУНКЦІОНУВАННЯ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ В УКРАЇНІПащенко, Ольга Петрівна; Pashchenko, O.P.
11-Jun-2015ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧАЕйсмонт, Віта Олегівна; Пащенко, Ольга Петрівна; Eismont, V.O.; Pashchenko, O.P.
2020Підходи до дослідження інтелектуального капіталу на основі вартісно орієнтованого управлінняТарасюк, Г.М.; Пащенко, О.П.; Орлов, І.В.; Ігнатова, Н.П.; Tarasiuk, H.M.; Pashchenko, O.P.; Orlov, I.V.; Ignatova, N.P.
2023Управління змінами в системі маркетинг-менеджменту діяльності вітчизняних суб’єктів господарювання відповідно до концепції «Індустрія 5.0»Пащенко, О.П.; Тарасюк, О.В.; Pashchenko, O.P.; Tarasiuk, O.V.