Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8157
Title: Управління змінами в системі маркетинг-менеджменту діяльності вітчизняних суб’єктів господарювання відповідно до концепції «Індустрія 5.0»
Other Titles: Management of changes of the marketing management system of domestic activities business entities according to the concept «industry 5.0»
Authors: Пащенко, О.П.
Тарасюк, О.В.
Pashchenko, O.P.
Tarasiuk, O.V.
Keywords: концепція «Суспільство 5.0»
концепція «Індустрія 5.0»
модель маркетинг-менеджменту підприємства
людиноцентричність
цифровізація
the concept «Society 5.0»
the concept «Industry 5.0»
model of marketing-management of the enterprise
people-centeredness
digitization
Issue Date: 2023
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Series/Report no.: Економіка, управління та адміністрування;1(103)
Abstract: У статті обґрунтовано необхідність впровадження концепції «Індустрія 5.0». Ключовими аспектами цієї моделі є стійкість, сталий розвиток та людиноцентричність. Тобто важливим є прийняття рішень, які сприяють зростанню сталості та стійкості виробництва до змін у середовищі діяльності, зростанню рівня конкурентоспроможності у довгостроковій перспективі, враховуючи при цьому вплив цифрового робочого середовища на безпеку працівників, задоволеність умовами праці та роботою загалом, враховуючи інтереси інших зацікавлених сторін, зокрема споживачів. Визначено її переваги та ефективність для вітчизняних суб’єктів господарювання, зокрема працівників. Основними перевагами впровадження зазначеної концепції для працівників є наступні: 1) зміна ролі працівника для галузі; 2) безпечність та інклюзивність робочого середовища; 3) навички, підвищення кваліфікації та перекваліфікація. Неможливо забезпечити підвищення кваліфікації кожного окремого працівника галузі. За умови підвищення автоматизації деякі навички застаріють, розвивати їх стане непотрібним. Важливо забезпечити певний базовий рівень знань і розуміння кожним працівником цифрових навичок, особливо це стосується розуміння штучного інтелекту, його потенційних переваг та обмежень. Щоб застосовувати технології, співробітники мають бути долучені до процесу, навчені та мотивовані. Загальна ефективність концепції, що розглядається, для промисловості загалом є довгостроковою – постійна конкурентоспроможність і актуальність завдяки успішній адаптації до мінливого світу та нових ринків, що може бути досягнуто завдяки: залученню та утриманню талантів, ефективність використання ресурсів для забезпечення відповідного рівня стійкості та конкурентоспроможності, підвищення рівня стійкості, тобто здатності гнучко справлятися зі змінами. Окреслено умови успішної реалізації концепції, зокрема тісна співпраця між підприємствами, освітніми та навчальними закладами. Освіта, підготовка кадрів, перекваліфікація та підвищення кваліфікації, є одними з найактуальніших питань, які необхідно вирішити при адаптації до цифрового переходу в галузях, оскільки кваліфікований людський капітал має надзвичайно важливе значення для втілення цього в реальність. Важливим є розуміння для суспільства того факту, що інновації створює не держава, уряд, а підприємці, молодь та інноваційно-підприємницькі університети. При цьому державні та фінансові установи мають сприяти та допомагати бізнесу, що реалізує та впроваджує інновації. Розроблено модель маркетинг-менеджменту підприємства відповідно до концепції «Індустрія 5.0)». Запропоновано в основу моделі покласти принципи людиноцентричності та цифровізації процесів менеджменту та маркетингу суб’єктів господарювання.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8157
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
49.pdf693.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.