Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1585
Title: ПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧА
Other Titles: Psychological aspects of consumer behaviour
Authors: Ейсмонт, Віта Олегівна
Пащенко, Ольга Петрівна
Eismont, V.O.
Pashchenko, O.P.
Keywords: маркетинг
споживач
товар
управління
психологія
Issue Date: 11-Jun-2015
Publisher: ЖДТУ
Series/Report no.: Менеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1585
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
42.pdf101.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.