Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1585
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЕйсмонт, Віта Олегівна-
dc.contributor.authorПащенко, Ольга Петрівна-
dc.contributor.authorEismont, V.O.-
dc.contributor.authorPashchenko, O.P.-
dc.date.accessioned2016-03-01T07:37:43Z-
dc.date.available2016-03-01T07:37:43Z-
dc.date.issued2015-06-11-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1585-
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherЖДТУuk_UA
dc.relation.ispartofseriesМенеджмент суб’єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку : Зб. матер. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф.;-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectтоварuk_UA
dc.subjectуправлінняuk_UA
dc.subjectпсихологіяuk_UA
dc.titleПСИХОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ПОВЕДІНКОЮ СПОЖИВАЧАuk_UA
dc.title.alternativePsychological aspects of consumer behaviouruk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article includes information about the psychological aspects of consumer behavior, such as talking about creating a psychological portrait of the consumer. Companies seeking high profits, but primarily to meet the needs of consumers, should pay attention to this effective marketing tool.uk_UA
Appears in Collections:Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
42.pdf101.42 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.