Browsing by Subject consumer

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 6 of 6
Issue DateTitleAuthor(s)
2020Визначення категоріального апарату маркетинг-менеджментуОрлова, К.Є.; Мельник, Т.Ю.; Orlova, K.Ye.; Melnyk, T.Yu.
2024Дослідження міграції синтетичних речовин із пакувальних матеріалів у харчові продукти і воду: соціальний та управлінський аспектиТарасюк, Г.М.; Чагайда, А.О.; Прилипко, О.І.; Tarasiuk, H.M.; Chahaida, A.O.; Prylypko, O.I.
2024Перспективи вдосконалення рецептурного складу снек-батончиків на основі аналізу поведінки споживачів послуг індустрії гостинностіТарасюк, Г.М.; Чагайда, А.О.; Tarasiuk, H.M.; Chahaida, A.O.
2024Проєктування харчових продуктів з використанням технології 3D- і 4D-друку та його значення для розвитку адитивного виробництваТарасюк, Г.М.; Чагайда, А.О.; Tarasiuk, H.M.; Chahaida, A.O.
2024Тенденції вибору збалансованого харчування споживачами послуг індустрії гостинностіТарасюк, Г.М.; Чагайда, А.О.; Tarasiuk, H.М.; Chahaida, A.О.
2024Управління якістю послуг закладів готельно-ресторанного бізнесу та особливості їх функціонування у воєнний часТарасюк, Г.М.; Tarasiuk, H.M.