Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7733
Title: Визначення категоріального апарату маркетинг-менеджменту
Other Titles: Definition of the marketing management categorical apparatus
Authors: Орлова, К.Є.
Мельник, Т.Ю.
Orlova, K.Ye.
Melnyk, T.Yu.
Keywords: маркетинг
маркетинг-менеджмент
споживач
покупець
маркетинг-мікс
4P
marketing
marketing management
consumer
customer
marketing mix
4P
Issue Date: 2020
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Series/Report no.: Економіка, управління та адміністрування;2(92)
Abstract: Статтю присвячено ідентифікації категоріального апарату маркетинг-менеджменту. З’ясовано, що роль управління маркетинговою діяльністю в сучасних умовах важко переоцінити. Це обумовлено необхідністю побудови дієвих комунікацій зі споживачами. Встановлено, що запорукою побудови ефективної та раціональної системи управління маркетинговою діяльністю є чітка ідентифікація ключових категорій у визначеній сфері. Обґрунтовано, що базовим поняттям маркетинг-менеджменту є власне категорія «маркетинг», до визначення змісту якої наразі існує значна кількість підходів. На підставі аналізу існуючих підходів до трактування досліджуваного поняття запропоновано авторське тлумачення маркетингу як комплексної управлінської діяльності, спрямованої на реалізацію суспільних та корпоративних інтересів підприємства шляхом побудови дієвої системи комунікації зі стейкхолдерами суб’єкта бізнесу, насамперед зі споживачами. Розглянуто систему основних категорій у контексті маркетинг-менеджменту, що містить власне маркетинг, об’єкт впливу маркетингової діяльності (споживачі, покупці, клієнти), а також інструменти маркетингу (маркетинг-мікс). Визначено різницю між поняттями «споживач», «покупець» та «клієнт» з позиції суб’єкта бізнесу. Реалізація впливу на потреби споживачів, а також побудова системи комунікації здійснюється через відповідний інструментарій маркетингу. Визначено поняття та зміст маркетинг-міксу як однієї із ключових категорій маркетинг-менеджменту. Ідентифіковано ключові компоненти маркетинг-міксу за класичним підходом 4Р та за підходом 7Р. З’ясовано, що основними елементами маркетинг-міксу є товар (product), ціна (price), місце (place), просування (promotion).
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7733
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5. Орлова.pdf486.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.