Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7733
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОрлова, К.Є.-
dc.contributor.authorМельник, Т.Ю.-
dc.contributor.authorOrlova, K.Ye.-
dc.contributor.authorMelnyk, T.Yu.-
dc.date.accessioned2020-08-31T09:01:42Z-
dc.date.available2020-08-31T09:01:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7733-
dc.description.abstractСтаттю присвячено ідентифікації категоріального апарату маркетинг-менеджменту. З’ясовано, що роль управління маркетинговою діяльністю в сучасних умовах важко переоцінити. Це обумовлено необхідністю побудови дієвих комунікацій зі споживачами. Встановлено, що запорукою побудови ефективної та раціональної системи управління маркетинговою діяльністю є чітка ідентифікація ключових категорій у визначеній сфері. Обґрунтовано, що базовим поняттям маркетинг-менеджменту є власне категорія «маркетинг», до визначення змісту якої наразі існує значна кількість підходів. На підставі аналізу існуючих підходів до трактування досліджуваного поняття запропоновано авторське тлумачення маркетингу як комплексної управлінської діяльності, спрямованої на реалізацію суспільних та корпоративних інтересів підприємства шляхом побудови дієвої системи комунікації зі стейкхолдерами суб’єкта бізнесу, насамперед зі споживачами. Розглянуто систему основних категорій у контексті маркетинг-менеджменту, що містить власне маркетинг, об’єкт впливу маркетингової діяльності (споживачі, покупці, клієнти), а також інструменти маркетингу (маркетинг-мікс). Визначено різницю між поняттями «споживач», «покупець» та «клієнт» з позиції суб’єкта бізнесу. Реалізація впливу на потреби споживачів, а також побудова системи комунікації здійснюється через відповідний інструментарій маркетингу. Визначено поняття та зміст маркетинг-міксу як однієї із ключових категорій маркетинг-менеджменту. Ідентифіковано ключові компоненти маркетинг-міксу за класичним підходом 4Р та за підходом 7Р. З’ясовано, що основними елементами маркетинг-міксу є товар (product), ціна (price), місце (place), просування (promotion).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesЕкономіка, управління та адміністрування;2(92)-
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг-менеджментuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectпокупецьuk_UA
dc.subjectмаркетинг-міксuk_UA
dc.subject4Puk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing managementuk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.subjectcustomeruk_UA
dc.subjectmarketing mixuk_UA
dc.subject4Puk_UA
dc.titleВизначення категоріального апарату маркетинг-менеджментуuk_UA
dc.title.alternativeDefinition of the marketing management categorical apparatusuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThe article is devoted to the identification of the categorical apparatus of marketing management. It is shown that the role of marketing management under modern conditions is difficult to overestimate due to the need of building an effective communication with consumers. It is established that the key to building an effective and rational system of marketing management is a clear identification of main categories in a given sphere. It is substantiated that the basic concept of marketing management is actually the «marketing» category, and currently there is a significant number of approaches to determination of the content of this concept. Based on the analysis of existing approaches to the interpretation of the concept, the authors’ interpretation of marketing as a complex management activity aimed at realizing the public and corporate interests of the enterprise by building an effective system of communication with stakeholders of the business entity, primarily consumers is proposed. The system of the main categories in the context of marketing management is considered. The system includes actually the marketing, the object of influence of marketing activities (consumers, buyers, customers), as well as marketing tools (marketing mix). The difference between the concepts of «a consumer», «a buyer» and «a customer» from the standpoint of the business entity is outlined. The implementation of the impact on consumer needs, as well as the construction of a communication system is carried out through appropriate marketing tools use. The concept and content of the marketing mix as of one of the key categories of marketing management are defined. The key components of the marketing mix are identified according to the classical 4P approach and to the 7P approach. It is determined that the main elements of the marketing mix are product, price, place, and promotion.uk_UA
Appears in Collections:Економіка, управління та адміністрування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5. Орлова.pdf486.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.