Electronic Repository

Дослідження методів ідентифікації та визначення параметрів руху транспортних засобів в системі доступу на закритий об’єкт

Show simple item record

dc.contributor.author Подчашинський, Юрій Олександрович
dc.contributor.author Лугових, Оксана Олександрівна
dc.contributor.author Немчак, Ольга Русланівна
dc.contributor.author Podchashinsky, Yu.A.
dc.contributor.author Lugovykh, O.A
dc.contributor.author Nemchak, O.R.
dc.date.accessioned 2019-01-30T08:01:24Z
dc.date.available 2019-01-30T08:01:24Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7433
dc.description.abstract Безпека в нашій країні та за її межами вимагає знайдення нових інформаційних технологій захисту та охорони об’єктів від несанкціонованого доступу. Особливо нагальною є потреба у захисті об’єктів державного значення. Охорона периметру територій неможлива без використання комп’ютеризованих систем контролю та вимірювання параметрів руху об’єктів. З розвитком інформаційних технологій і зростає оснащеність зловмисників, які знаходять все нові шляхи подолання перешкод на своєму шляху. Тому актуальною задачею є удосконалення комп’ютеризованих систем доступу на закритих об’єктів з метою підвищення їх стійкості до нападів та надійності функціонування. У роботі проведено аналіз сучасних методів, засобів та технологій ідентифікації та визначення параметрів руху транспортних засобів. Виявленні переваг та недоліки для розробки нових інформаційних технологій ідентифікації об’єктів в системах контролю доступу на об’єкт. Сучасні моделі та методи побудови комп’ютеризованої системи ідентифікації транспортних засобів ґрунтуються на комплексному рішенні. Запропоновано метод побудови блоку прийняття рішень з ідентифікації об’єктів. Здійснене проектування продукційної моделі бази знань із врахуванням вагових коефіцієнтів для зниження показників помилок першого та другого роду. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ.Серія: Технічні науки;2(82)
dc.subject ідентифікація транспортних засобів uk_UA
dc.subject параметри руху uk_UA
dc.subject система контролю і управління доступом (СКУД) uk_UA
dc.subject радіочастотна ідентифікація (RFID) uk_UA
dc.subject розпізнавання номерних знаків uk_UA
dc.subject смарт-карти uk_UA
dc.subject vehicle identification uk_UA
dc.subject motion parameters uk_UA
dc.subject access control system (ACS) uk_UA
dc.subject radio frequency identification (RFID) uk_UA
dc.subject license plate recognition uk_UA
dc.subject smart card uk_UA
dc.title Дослідження методів ідентифікації та визначення параметрів руху транспортних засобів в системі доступу на закритий об’єкт uk_UA
dc.title.alternative Research of methods of identification and determination of parameters of movement of vehicles in the system of access to a closed object uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten Security in our country and abroad requires the search for new information technologies to protect and secure facilities from unauthorized access. The protection of objects of national importance is especially urgent. The protection of the perimeter of the territory is impossible without the use of computerized control systems and measurement of motion parameters of objects. With the development of information technology, the equipment of attackers is getting more and more advanced, who are finding new ways to overcome obstacles in their path. Therefore, an urgent task is to improve computerized access systems to closed objects in order to increase their resistance to attacks and reliability of operation. The article analyzes the modern methods, means and technologies of identification and determination of the parameters of the movement of vehicles. The advantages and disadvantages of these methods are revealed, new methods are developed for information technologies for the identification of objects in access control systems for a closed object. Modern models and methods for constructing a computerized vehicle identification system are based on a comprehensive solution. A method for constructing a block of decision making about the identification of objects is proposed. The production model of the knowledge base was designed with weights taken into account to reduce the error rates of the first and second kind. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account