Electronic Repository

Дослідження процесу буксування одиничного автомобільного колеса

Show simple item record

dc.contributor.author Опанасюк, Євген Григорович
dc.contributor.author Бегерський, Дмитро Богданович
dc.contributor.author Кубрак, Юрій Олександрович
dc.contributor.author Опанасюк, Олександр Євгенович
dc.contributor.author Opanasyuk, E.G.
dc.contributor.author Begersky, D.B.
dc.contributor.author Kubrak, Yu.A.
dc.contributor.author Opanasyuk, O.E.
dc.date.accessioned 2019-01-29T10:16:24Z
dc.date.available 2019-01-29T10:16:24Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7429
dc.description.abstract У роботі наведено аналіз відомих досліджень, пов’язаних із вивченням особливостей взаємодії автомобільного колеса з сипучим ґрунтом. На основі аналізу стану вивченості питання моделювання буксування автомобільного колеса, обґрунтовано актуальність дослідження процесу буксування колеса на сипучому ґрунті, сформульовано мету та завдання дослідження. Запропоновано розрахункову схему буксування колеса з еластичною шиною на сипучому ґрунті. Представлено математичну модель та результати моделювання буксування колеса з еластичної шиною на сипучому ґрунті. На основі порівняння результатів моделювання та результатів експерименту, проведеного раніше, доведено адекватність запропонованої математичної моделі буксування автомобільного колеса з еластичною шиною на сипучому ґрунті. Визначено амплітудно-частотні характеристики коливальних процесів, що протікають в контакті пневматичної шини з ґрунтом, та характер впливу експлуатаційних та конструктивних факторів на ці процеси. Висуната гіпотеза про необхідність врахування реактивних сил, що діють на колесо при буксуванні в наслідок викиду частини ґрунту із зони взаємодії протектора шини із сипучим ґрунтом. Запропоновано математичну модель для визначення реактивної сили, що діє на колесо при буксуванні у наслідок викиду частини ґрунту із зони взаємодії протектора шини із сипучим ґрунтом. Запропоновано методику розрахунку повного тягового зусилля на колесі при його буксуванні на сипучих ґрунтах, що враховує реактивну силу, яка виникає внаслідок викиду частини ґрунту із зони взаємодії протектора пневматичної шини із сипучим ґрунтом. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ.Серія: Технічні науки;2(82)
dc.subject одиничний колісний рушій uk_UA
dc.subject пневматична шина uk_UA
dc.subject сипучий ґрунт uk_UA
dc.subject взаємодія uk_UA
dc.subject реактивна сила uk_UA
dc.subject протектор uk_UA
dc.subject коливання uk_UA
dc.subject прохідність uk_UA
dc.subject буксування uk_UA
dc.subject single wheelbase uk_UA
dc.subject pneumatic uk_UA
dc.subject loose soil uk_UA
dc.subject interaction uk_UA
dc.subject reactive force uk_UA
dc.subject protector uk_UA
dc.subject fluctuation uk_UA
dc.subject permeability uk_UA
dc.subject skid uk_UA
dc.title Дослідження процесу буксування одиничного автомобільного колеса uk_UA
dc.title.alternative Studies of the process of slipping a single car wheel uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article gives the analysis of known researches connected with studying of features of interaction an automobile wheel with loose soil. On the basis of the analysis of the state of study the question of modeling the wheel hitching, the relevance of the study of the wheel hitching process on loose ground is substantiated, the purpose and objectives of the research are formulated. The proposed scheme of wheel hitching with elastic tire on loose soil is proposed. The mathematical model and the results of modeling of a wheel with an elastic tire on a loose soil are presented. On the basis of comparison of the simulation results and the results of the experiment carried out earlier, the adequacy of the proposed mathematical model of the car wheels with elastic tire on loose soil has been proved. The amplitude and frequency characteristics of the oscillatory processes occurring in contact with the pneumatic bus with the ground and the nature of the influence of operational and constructive factors on these processes are determined. There is a hypothesis about the need to take into account the reactive forces acting on the wheel when hanging out due to the release of part of the soil from the zone of interaction of the tire tread with loose soil. A mathematical model is proposed for determining the reactive force acting on a wheel during hitching due to the release of part of the soil from the zone of interaction of the tread protector with a loose soil. The method of calculating the total traction effort on a wheel when it is tilted on loose soils is proposed, taking into account the reactive force arising as a result of the emission of part of the soil from the zone of interaction of the tread of the pneumatic tire with loose soil. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account