Electronic Repository

Викиди оксидів азоту при використанні дизельного біопалива

Show simple item record

dc.contributor.author Колодницька, Руслана Віталіївна
dc.contributor.author Kolodnytskа, R.V.
dc.date.accessioned 2019-01-29T08:11:29Z
dc.date.available 2019-01-29T08:11:29Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7427
dc.description.abstract Внаслідок глобального потепління на планеті зростає роль використання альтернативних палив. Дизельне біопаливо (біодизель) зменшує викиди сажі у порівнянні з дизельним паливом і покращує баланс вуглекислого газу на планеті. Використання біодизелю у двигунах внутрішнього згоряння, як правило, показує вищі викиди оксидів азоту, ніж дизельне паливо. В роботі приведені рівняння формування оксидів азоту, які можуть утворюватися, в основному, за допомогою трьох механізмів; термічного, швидкого і формування закису азоту. Приведені також характерні коефіцієнти кінетики процесу для дизельного і біодизельного палив. В роботі проаналізовані викиди оксидів азоту для біодизельних палив, що вироблені з соєвої олії, талової олії і використаної олії. Показана залежність викидів оксидів азоту від ступеня ненасиченості молекул. Біодизель на основі соєвої олії показав більше викидів оксидів азоту при згорянні, оскільки містить у своєму складі більше ненасичених молекул (молекул з подвійними зв’язками). Зменшити викиди оксидів азоту можна шляхом рециркуляції відпрацьованих газів. Одержана емпірична формула для описання викидів оксидів азоту для сумішей дизельного і біодизельного палив, що дає гарне узгодження з експериментальними даними для низькотемпературного згоряння в умовах рецеркуляції відпрацьованих газів. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ.Серія: Технічні науки;2(82)
dc.subject автомобільний транспорт uk_UA
dc.subject дизельне біопаливо uk_UA
dc.subject небезпечні викиди автомобілів uk_UA
dc.subject оксиди азоту uk_UA
dc.subject automotive transport uk_UA
dc.subject diesel biofuels uk_UA
dc.subject car exhaust emissions uk_UA
dc.subject nitrogen oxides uk_UA
dc.title Викиди оксидів азоту при використанні дизельного біопалива uk_UA
dc.title.alternative Biodiesel nitrogen oxides emissions uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The trend of using the alternative fuels is increasing because of the global warming. For example, biodiesel improves the balance of carbon dioxide on the planet and reduces soot emissions compared with diesel fuel. But using the biodiesel in internal combustion engines tends to show higher nitrogen oxides emissions compared with diesel. The equations for the formation of nitrogen oxides, mainly through three mechanisms (thermal, prompt and nitrous oxide) are presented in this work. The characteristic coefficients of the process kinetics for diesel and biodiesel fuels are also given. Nitrogen oxides emissions of biodiesel fuels, made from soybean oil, tallow oil and used oil, are analysed in the paper. The dependence of nitrogen oxides emissions on the degree of unsaturation of molecules is shown. Biodiesel based on soybean oil showed more nitrogen oxides emissions during the combustion, since it contains more unsaturated molecules (double-bonded molecules). Nitrogen oxide emissions can be reduced by exhaust gas recirculation. The empirical formula for the nitrogen oxides emissions of diesel and biodiesel blends is obtained, which gives a good agreement with the experimental data for low-temperature combustion in the case of exhaust gas recirculation. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account