Electronic Repository

Новий двоканальний МЕМС гравіметр авіаційної гравіметричної системи

Show simple item record

dc.contributor.author Хильченко, Тетяна Валентинівна
dc.contributor.author Khylchenko, T.V.
dc.date.accessioned 2018-06-27T07:20:03Z
dc.date.available 2018-06-27T07:20:03Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7380
dc.description.abstract Присвячено дослідженню нового двоканального ємнісного МЕМС гравіметра (МЕМС ДЄГ) автоматизованої авіаційної гравіметричної системи (АГС). Обґрунтовано актуальність досліджень, можливість та доцільність використання у якості гравіметра АГС нового МЕМС ДЄГ. Проведено аналіз сучасних гравіметрів, які застосовуються при проведенні авіаційних гравіметричних робіт, та найбільш перспективних наукових розробок і виявлено їх основні недоліки: низька точність вимірювання; обов’язкова необхідність використання складних процедур фільтрації вихідного сигналу гравіметра АГС; відсутність можливості оперативної обробки інформації; нелінійність вихідної характеристики; висока вартість (сапфір); складність конструкції; наявність інструментальних похибок та похибок від дії вертикального прискорення; невисока швидкість обробки інформації та інші. Описано конструкцію та принцип роботи пропонованого МЕМС ДЄГ, розроблено структурну схему. Пропонована конструкція ДЄГ забезпечує відсутність похибок: від залишкової неідентичності конструкцій однакових ємнісних елементів, від впливу змін температури, вологості та тиску зовнішнього середовища (інструментальних похибок), усунення впливу вертикального прискорення літака на покази гравіметра одразу двома способами, повністю ліквідувати вплив похибок, викликаних шумами різного походження (від ємнісного зв’язку, акустичних шумів тощо). Розроблено та описано лабораторну установку для проведення експериментальних досліджень ДЄГ. Експериментально визначено похибку ДЄГ у лабораторних умовах, яка співпадає із результатами цифрового моделювання. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ.Серія: Технічні науки;1(81)
dc.subject прискорення сили тяжіння uk_UA
dc.subject авіаційна гравіметрична система uk_UA
dc.subject ємнісний гравіметр uk_UA
dc.subject acceleration of gravity uk_UA
dc.subject aviation gravimetric system uk_UA
dc.subject capacitive gravimeter uk_UA
dc.title Новий двоканальний МЕМС гравіметр авіаційної гравіметричної системи uk_UA
dc.title.alternative A new two-channel MEMS gravimeter of aviation gravimetric system uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article is devoted to the study of a new two-channel capacitive MEMS gravimeter (MEMS DCG) of the automated aviation gravimetric system (AGS). The relevance of researches, the possibility and expediency of using the new MEMS DCG as a gravimetric AGS is substantiated. The analysis of modern gravimeters, which are used during aviation gravimetric works, and the most promising scientific developments, is revealed, and their main drawbacks are described i.e. low accuracy of measurement; necessity of using complex procedures of filtration of the output signal of the AGS gravimeter; the lack of operational processing of information; nonlinearity of output characteristic; high cost (sapphire); complexity of construction; the presence of instrumental errors and errors from the action of vertical acceleration; low speed of information processing and others. The design and principle of the proposed MEMS DCG are described, a structural scheme is developed. The proposed design of the DCG ensures that there are no errors: from the residual non-identity of the structures of identical capacitive elements, from the influence of changes in temperature, humidity and pressure of the environment (instrumental errors), the elimination of the effect of vertical acceleration of the aircraft on the gravimetric display in two ways, completely eliminate the effect of errors caused by noise different origin (from capacitive communication, acoustic noise, etc.). A laboratory installation for conducting experimental DCG studies has been developed and described. Experimentally determined the error of the DCG in the laboratory, which coincides with the results of the digital modeling. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account