Electronic Repository

Підвищення ресурсу експлуатації автомобіля шляхом керування якістю паливно-повітряних сумішей

Show simple item record

dc.contributor.author Колодницька, Руслана Віталіївна
dc.contributor.author Москвін, Павло Петрович
dc.contributor.author Очич, Віра Михайлівна
dc.contributor.author Головня, Руслан Миколайович
dc.contributor.author Kolodnytska, R.V.
dc.contributor.author Moskvin, P.P.
dc.contributor.author Ochych, V.M.
dc.contributor.author Holovnia, R.M.
dc.date.accessioned 2018-06-25T08:30:53Z
dc.date.available 2018-06-25T08:30:53Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7371
dc.description.abstract Аналізуються умови формування паливно-повітряної суміші у взаємозв’язку із експлуатаційними характеристиками двигуна внутрішнього згоряння при його роботі на паливах різного хімічного складу (з біопаливом включно). Стан паливно-повітряної суміші моделюється в межах моделі максимуму ентропії. Інтегро-алгебраїчні рівняння при максимізації ентропії краплинної системи в межах зазначених представлень розв’язувалися чисельними методами. В якості вхідної інформації при моделюванні процесу розпилення палива слугували термодинамічні властивості палив різного складу й умови його розпилення. Вихідною розрахунковою інформацією були дані про функції розподілу для діаметрів і швидкостей руху крапель палива. Отримано кількісні дані про стан паливної краплинної системи при різних величинах втрат енергії й імпульсу крапель, що рухаються при формуванні паливно-повітряної суміші. Досліджується стан краплинно-повітряної системи, залежно від величини відносної частки втрат імпульсу й енергії. Розрахункові дані зіставляються з експериментальними результатами деяких авторів щодо стану краплинно-повітряної суміші, сформованої в різних умовах функціонування розпилюючих систем. Досягнута задовільна відповідність розрахункових і експериментальних результатів дозволяє стверджувати про застосовування моделі максимуму ентропії для аналізу процесу формування краплинно-повітряної суміші на основі палив різного хімічного складу. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ.Серія: Технічні науки;1(81)
dc.subject паливо різного хімічного складу uk_UA
dc.subject біопаливо uk_UA
dc.subject крапельно-повітряна суміш uk_UA
dc.subject термодинаміка дисперсних систем uk_UA
dc.subject fuel of different chemical composition uk_UA
dc.subject biofuel uk_UA
dc.subject drip and air mixture uk_UA
dc.subject thermodynamics of disperse systems uk_UA
dc.title Підвищення ресурсу експлуатації автомобіля шляхом керування якістю паливно-повітряних сумішей uk_UA
dc.title.alternative Increasing the resources of vehicle operation by control of fuel-air mixture quality uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article analyzed the conditions of forming fuel and air mixture in terms of operational characteristics of internal combustion engine and its performance with fuel of different chemical composition (biological fuel inclusive). The state of fuel and air mixture is designed in terms of maximum entropy model. Integral and algebraic equations while maximizing entropy of drip system in terms of defined introductions were solved with numerous methods. Thermodynamic properties of different composition fuel and conditions of its repelling served as the introductory information while modelling process of fuel repelling. Quantitative data about the state of fuel and drip system at different values of energy losses and impulse of drops moving at the formation of fuel and air mixture was received. The state of drip and air system is researched depending on the value of relative part of impulse and energy losses. Calculative data are compared with experimental results of a number of authors as for the state of drip and air mixture formed in different conditions of repelling systems functioning. A satisfactory correspondence of calculating and experimental results was reached , so it allows to state the application of maximum entropy model for analyzing the process of forming drip and air mixture on the basis of different chemical composition fuel. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account