Electronic Repository

ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МАНЕВРЕННОСТІ МОДУЛЬНОГО ТРИЛАНКОВОГО ПРИЧІПНОГО АВТОПОЇЗДА У СКЛАДІ «АВТОМОБІЛЬ-ТЯГАЧ– ДВОВІСНИЙ ПІДКАТНИЙ ВІЗОК З НЕПОВОРОТНИМИ ОСЯМИ (DOLLY)– ТРИВІСНИЙ НАПІВПРИЧІП»

Show simple item record

dc.contributor.author Гандзюк, Д.М.
dc.contributor.author Гандзюк, М.О.
dc.contributor.author Придюк, В.М.
dc.contributor.author Стельмащук, В.М.
dc.contributor.author Handzyuk, D.М.
dc.contributor.author Handzyuk, M.О.
dc.contributor.author Prydyuk, V.М.
dc.contributor.author Stelmashchuk, V.М.
dc.date.accessioned 2017-01-10T12:42:20Z
dc.date.available 2017-01-10T12:42:20Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5550
dc.description.abstract Проведення досліджень маневреності на натурних зразках пов’язане з великими матеріальними витратами, а можливості дослідження натурних зразків модульних триланкових автопоїздів проблематичні. У таких випадках завдання успішно виконується на масштабних і фізично подібних моделях. При цьому слід зазначити, що такий метод проведення досліджень має істотні недоліки – неможливість моделювання всіх параметрів їхнього руху (зокрема, відведення шин, лінійні й кутові прискорення тощо), які в ряді випадків впливають на характер руху автопоїзда. З огляду на викладене вище у роботі розроблено програму та запропоновано методику проведення експериментальних досліджень руху модульного триланкового причіпного автопоїзда, що складається з тривісного автомобіля-тягача, двовісного підкатного візка з неповоротними осями (dolly) і тривісного напівпричепа з використанням виготовленої в масштабі 1:87 радіокерованої моделі вказаного автопоїзда. При виготовленні моделі автопоїзда були використані складові (радіокерований тягач, підкатний візок, напівпричіп, дистанційний пульт керування) виробництва фірми Bburago. Наведено результати проведених експериментальних досліджень. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки;3(78)
dc.subject автопоїзд uk_UA
dc.subject модульний триланковий причіпний автопоїзд uk_UA
dc.subject компонувальна схема uk_UA
dc.subject причіпна ланка uk_UA
dc.subject причіп uk_UA
dc.subject напівпричіп uk_UA
dc.subject підкатний візок uk_UA
dc.subject габаритна смуга руху uk_UA
dc.subject маневреність uk_UA
dc.subject теоретичні дослідження uk_UA
dc.subject експериментальні дослідження uk_UA
dc.subject trailer uk_UA
dc.subject modular tree unit uk_UA
dc.subject layout uk_UA
dc.subject trailer unit uk_UA
dc.subject trailer road train uk_UA
dc.subject semi-trailer uk_UA
dc.subject wheeled carriage uk_UA
dc.subject parking lane uk_UA
dc.subject maneuverability uk_UA
dc.subject theoretical research uk_UA
dc.subject experimental research uk_UA
dc.title ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МАНЕВРЕННОСТІ МОДУЛЬНОГО ТРИЛАНКОВОГО ПРИЧІПНОГО АВТОПОЇЗДА У СКЛАДІ «АВТОМОБІЛЬ-ТЯГАЧ– ДВОВІСНИЙ ПІДКАТНИЙ ВІЗОК З НЕПОВОРОТНИМИ ОСЯМИ (DOLLY)– ТРИВІСНИЙ НАПІВПРИЧІП» uk_UA
dc.title.alternative Experimental research of the manoeuvrability of a three-tier modular trailer road train in the «car-towing–Dolly-axle truck with fixed axles (dolly)–three-axle semi-trailer» uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The paper offers the method of experimental research of movement of the modular three-trailer road train, consisting of three axis of the tractor vehicle, two-axle tow trucks with fixed axles (dolly) and three-axle semi-trailer. The results of experimental research are given. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account