dc.contributor.author |
Гандзюк, Д.М. |
|
dc.contributor.author |
Гандзюк, М.О. |
|
dc.contributor.author |
Придюк, В.М. |
|
dc.contributor.author |
Стельмащук, В.М. |
|
dc.contributor.author |
Handzyuk, D.М. |
|
dc.contributor.author |
Handzyuk, M.О. |
|
dc.contributor.author |
Prydyuk, V.М. |
|
dc.contributor.author |
Stelmashchuk, V.М. |
|
dc.date.accessioned |
2017-01-10T12:42:20Z |
|
dc.date.available |
2017-01-10T12:42:20Z |
|
dc.date.issued |
2016 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5550 |
|
dc.description.abstract |
Проведення досліджень маневреності на натурних зразках пов’язане з великими матеріальними витратами, а можливості дослідження натурних зразків модульних триланкових автопоїздів проблематичні. У таких випадках завдання успішно виконується на масштабних і фізично подібних моделях. При цьому слід зазначити, що такий метод проведення досліджень має істотні недоліки – неможливість моделювання всіх параметрів їхнього руху (зокрема, відведення шин, лінійні й кутові прискорення тощо), які в ряді випадків впливають на характер руху автопоїзда.
З огляду на викладене вище у роботі розроблено програму та запропоновано методику проведення експериментальних досліджень руху модульного триланкового причіпного автопоїзда, що складається з тривісного автомобіля-тягача, двовісного підкатного візка з неповоротними осями (dolly) і тривісного напівпричепа з використанням виготовленої в масштабі 1:87 радіокерованої моделі вказаного автопоїзда. При виготовленні моделі автопоїзда були використані складові (радіокерований тягач, підкатний візок, напівпричіп, дистанційний пульт керування) виробництва фірми Bburago.
Наведено результати проведених експериментальних досліджень. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки;3(78) |
|
dc.subject |
автопоїзд |
uk_UA |
dc.subject |
модульний триланковий причіпний автопоїзд |
uk_UA |
dc.subject |
компонувальна схема |
uk_UA |
dc.subject |
причіпна ланка |
uk_UA |
dc.subject |
причіп |
uk_UA |
dc.subject |
напівпричіп |
uk_UA |
dc.subject |
підкатний візок |
uk_UA |
dc.subject |
габаритна смуга руху |
uk_UA |
dc.subject |
маневреність |
uk_UA |
dc.subject |
теоретичні дослідження |
uk_UA |
dc.subject |
експериментальні дослідження |
uk_UA |
dc.subject |
trailer |
uk_UA |
dc.subject |
modular tree unit |
uk_UA |
dc.subject |
layout |
uk_UA |
dc.subject |
trailer unit |
uk_UA |
dc.subject |
trailer road train |
uk_UA |
dc.subject |
semi-trailer |
uk_UA |
dc.subject |
wheeled carriage |
uk_UA |
dc.subject |
parking lane |
uk_UA |
dc.subject |
maneuverability |
uk_UA |
dc.subject |
theoretical research |
uk_UA |
dc.subject |
experimental research |
uk_UA |
dc.title |
ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МАНЕВРЕННОСТІ МОДУЛЬНОГО ТРИЛАНКОВОГО ПРИЧІПНОГО АВТОПОЇЗДА У СКЛАДІ «АВТОМОБІЛЬ-ТЯГАЧ– ДВОВІСНИЙ ПІДКАТНИЙ ВІЗОК З НЕПОВОРОТНИМИ ОСЯМИ (DOLLY)– ТРИВІСНИЙ НАПІВПРИЧІП» |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Experimental research of the manoeuvrability of a three-tier modular trailer road train in the «car-towing–Dolly-axle truck with fixed axles (dolly)–three-axle semi-trailer» |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.description.abstracten |
The paper offers the method of experimental research of movement of the modular three-trailer road train, consisting of three axis of the tractor vehicle, two-axle tow trucks with fixed axles (dolly) and three-axle semi-trailer. The results of experimental research are given. |
uk_UA |