Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гандзюк, Д.М. | |
dc.contributor.author | Гандзюк, М.О. | |
dc.contributor.author | Придюк, В.М. | |
dc.contributor.author | Стельмащук, В.М. | |
dc.contributor.author | Handzyuk, D.М. | |
dc.contributor.author | Handzyuk, M.О. | |
dc.contributor.author | Prydyuk, V.М. | |
dc.contributor.author | Stelmashchuk, V.М. | |
dc.date.accessioned | 2017-01-10T12:42:20Z | |
dc.date.available | 2017-01-10T12:42:20Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5550 | |
dc.description.abstract | Проведення досліджень маневреності на натурних зразках пов’язане з великими матеріальними витратами, а можливості дослідження натурних зразків модульних триланкових автопоїздів проблематичні. У таких випадках завдання успішно виконується на масштабних і фізично подібних моделях. При цьому слід зазначити, що такий метод проведення досліджень має істотні недоліки – неможливість моделювання всіх параметрів їхнього руху (зокрема, відведення шин, лінійні й кутові прискорення тощо), які в ряді випадків впливають на характер руху автопоїзда. З огляду на викладене вище у роботі розроблено програму та запропоновано методику проведення експериментальних досліджень руху модульного триланкового причіпного автопоїзда, що складається з тривісного автомобіля-тягача, двовісного підкатного візка з неповоротними осями (dolly) і тривісного напівпричепа з використанням виготовленої в масштабі 1:87 радіокерованої моделі вказаного автопоїзда. При виготовленні моделі автопоїзда були використані складові (радіокерований тягач, підкатний візок, напівпричіп, дистанційний пульт керування) виробництва фірми Bburago. Наведено результати проведених експериментальних досліджень. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЖДТУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки;3(78) | |
dc.subject | автопоїзд | uk_UA |
dc.subject | модульний триланковий причіпний автопоїзд | uk_UA |
dc.subject | компонувальна схема | uk_UA |
dc.subject | причіпна ланка | uk_UA |
dc.subject | причіп | uk_UA |
dc.subject | напівпричіп | uk_UA |
dc.subject | підкатний візок | uk_UA |
dc.subject | габаритна смуга руху | uk_UA |
dc.subject | маневреність | uk_UA |
dc.subject | теоретичні дослідження | uk_UA |
dc.subject | експериментальні дослідження | uk_UA |
dc.subject | trailer | uk_UA |
dc.subject | modular tree unit | uk_UA |
dc.subject | layout | uk_UA |
dc.subject | trailer unit | uk_UA |
dc.subject | trailer road train | uk_UA |
dc.subject | semi-trailer | uk_UA |
dc.subject | wheeled carriage | uk_UA |
dc.subject | parking lane | uk_UA |
dc.subject | maneuverability | uk_UA |
dc.subject | theoretical research | uk_UA |
dc.subject | experimental research | uk_UA |
dc.title | ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ МАНЕВРЕННОСТІ МОДУЛЬНОГО ТРИЛАНКОВОГО ПРИЧІПНОГО АВТОПОЇЗДА У СКЛАДІ «АВТОМОБІЛЬ-ТЯГАЧ– ДВОВІСНИЙ ПІДКАТНИЙ ВІЗОК З НЕПОВОРОТНИМИ ОСЯМИ (DOLLY)– ТРИВІСНИЙ НАПІВПРИЧІП» | uk_UA |
dc.title.alternative | Experimental research of the manoeuvrability of a three-tier modular trailer road train in the «car-towing–Dolly-axle truck with fixed axles (dolly)–three-axle semi-trailer» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.description.abstracten | The paper offers the method of experimental research of movement of the modular three-trailer road train, consisting of three axis of the tractor vehicle, two-axle tow trucks with fixed axles (dolly) and three-axle semi-trailer. The results of experimental research are given. | uk_UA |