Electronic Repository

МЕТОДИКА ОЦІНЮВАННЯ СТАБІЛЬНОСТІ ТРАНСПОРТНО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ СХЕМ ЗА УМОВ ЗМІННИХ МАТЕРІАЛЬНИХ ПОТОКІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Оліскевич, М.С.
dc.contributor.author Oliskevych, M.S.
dc.date.accessioned 2016-12-05T10:52:56Z
dc.date.available 2016-12-05T10:52:56Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5315
dc.description.abstract Розглядаються транспортні схеми постачання вантажів від виробника до споживача. Вони складаються з лінійних або таких логістичних ланцюгів, що перетинаються. Показано, що навіть, коли такт вхідного потоку логістичної схеми є сталим, виникають статичні затримки матеріального руху. Надано залежність цих затримок від такту. Встановлено, що статичні затримки досягають мінімуму при оптимальному режимі роботи схеми поставок. Розглядається проблема оцінки ймовірних динамічних затримок матеріальних потоків в прямоточних транспортно-технологічних схемах, або таких, що мають розгалуження логістичних ланцюгів. Затримки матеріального потоку в цьому випадку пов’язані зі змінами параметрів вхідних потоків. Параметри матеріальних потоків записані у вигляді дискретних залежностей. Використана методика кінцевих різницевих рівнянь для оцінки стабільності транспортно-технологічної схеми при зовнішніх збуреннях. Порядок рівняння залежить від структури логістичних ланцюгів. Рівняння можна звести до однорідного виду, що дає змогу знайти їх розв’язок. Відповідно до коренів характеристичного рівняння можна зробити висновок про стійкість транспортно- технологічної схеми до зовнішніх збурень. Наводиться приклад лінійної нестійкою схеми. На цьому прикладі видно, що підбір параметрів логістичних операцій є недостатньою умовою стійкості. Схеми постачань повинні мати вхідні регулятори потоку. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки;2(77)
dc.subject рухомий склад залізниць uk_UA
dc.subject система моніторингу uk_UA
dc.subject дефекти коліс uk_UA
dc.subject динамічний вплив на колію uk_UA
dc.subject порожній вагон uk_UA
dc.subject завантажений вагон uk_UA
dc.subject transport scheme uk_UA
dc.subject logistics chain uk_UA
dc.subject time delay uk_UA
dc.subject variable material flows uk_UA
dc.title МЕТОДИКА ОЦІНЮВАННЯ СТАБІЛЬНОСТІ ТРАНСПОРТНО-ТЕХНОЛОГІЧНИХ СХЕМ ЗА УМОВ ЗМІННИХ МАТЕРІАЛЬНИХ ПОТОКІВ uk_UA
dc.title.alternative Methods of evaluating the stability of transportation and technological schemes in variable material flow conditions uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article deals with transport schemes of cargo delivery from manufacturer to consumer. They consist of linear or intersect logistic chains. It is shown that when the input tact of stream of this scheme is stationary then static delays of material flow are present there. There was given the dependence of the delay from tact of initial flow. It was found that the static minimum of time delay reaches the optimal mode of delivery schemes. The problem of evaluating difficulties of the most probable delay of dynamic material flow in straight-way transportation and technological schemes or those with branching logistics chains was partly solved. Delays of material flow in this case are caused by the changes of input flows parameters. Options of material flows are recorded as discrete relationships. It was used the method of finite difference equations to evaluate the stability of transport and technological schemes with external disturbances. The order of the equation depends on the structure of logistic chains of the transport and technological scheme. The equation can be reduced to a uniform appearance. Ones can concluded about the stability of transport and technological scheme to external disturbances with the roots of the characteristic equation. An example of a unstable linear circuits was given. The selection of parameters of logistic operations are not sufficient conditions for stability evaluation. According to given models the delivery schemes should have additional input supply flow regulation. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account