Electronic Repository

ДОСЛІДЖЕННЯ ДИНАМІЧНОГО ВПЛИВУ РУХОМОГО СКЛАДУ НА КОЛІЙНУ СТРУКТУРУ

Show simple item record

dc.contributor.author Ноженко, О.С.
dc.contributor.author Черняк, Г.Ю.
dc.contributor.author Мостович, А.В.
dc.contributor.author Nozhenko, E.S.
dc.contributor.author Chernyak, A.Y.
dc.contributor.author Mostovich, A.V.
dc.date.accessioned 2016-12-05T10:46:34Z
dc.date.available 2016-12-05T10:46:34Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5314
dc.description.abstract Наведено результати експериментальних досліджень щодо оцінки динамічного впливу рухомого складу залізниць з дефектами коліс на колійну структуру. Виконано оцінка впливу швидкості руху в діапазоні від 10 до 40 км/год. та завантаженості рухомого складу на величини кромкових напружень, що виникають у рейках, та прискорень рейок, співвіднесено результати статистичної обробки виміряних даних з метою визначення у майбутньому гранично допустимого рівня прискорень рейок. Проаналізовано вплив дефектів різних розмірів на величину напружень та прискорень рейки. Виявлено монотонне зростання величини максимальних імовірнісних величин прискорень рейки під час проїзду як локомотива, так і вагона не залежно від ступеня завантаженості, на відміну від напружень у кромках рейки, які не залежать від швидкості руху в досліджуваному діапазоні швидкостей. Встановлено, що лише за величиною максимального імовірного значення кромкових напружень підошви рейки під час руху порожнього вагона неможливо виявити колеса з повзунами статистичними методами, при цьому аномальність у величинах прискорень рейки присутня й у записах порожнього вагона. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки;2(77)
dc.subject рухомий склад залізниць uk_UA
dc.subject система моніторингу uk_UA
dc.subject дефекти коліс uk_UA
dc.subject динамічний вплив на колію uk_UA
dc.subject порожній та завантажений вагони uk_UA
dc.subject railway rolling stock uk_UA
dc.subject system monitoring uk_UA
dc.subject defects in wheels uk_UA
dc.subject dynamic impact on the track uk_UA
dc.subject empty and loaded wagons uk_UA
dc.title ДОСЛІДЖЕННЯ ДИНАМІЧНОГО ВПЛИВУ РУХОМОГО СКЛАДУ НА КОЛІЙНУ СТРУКТУРУ uk_UA
dc.title.alternative Investigation of dynamic influence of rolling stock for the track structure uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten Are presented the results of experimental studies to evaluate the dynamic impact of rolling stock wheels with defects in the track structure. Was accomplished of evaluation the impact of movement speeds in the range of 10 to 40 km/h and loading of rolling stock on the edge stresses in the rails, and acceleration of the rail, were compared results of statistical processing of the measured data to determine the maximum permissible level of acceleration of the rails. Was analyzed the influence of defects of various sizes on the value of stresses in the rails and accelerations of rails. It revealed a monotonic increase of the maximum probability values of rail acceleration when passing a locomotive and wagon, regardless of how load the wagon, unlike the stresses in the edges of the rails, which do not depend on the speed in the test speed range. It was found that only in the value of the maximum possible value of the rail edge stresses for the empty wagon can not be detected the defects of wheel with using only the statistical methods, in the same time is presented the anomaly in the values of acceleration of the rail in the records of the empty wagon. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account