Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Аргун, Щ.В. | |
dc.contributor.author | Гнатов, А.В. | |
dc.contributor.author | Ульянець, О.А. | |
dc.contributor.author | Argun, Sch. | |
dc.contributor.author | Hnatov, A. | |
dc.contributor.author | Ulyanets, O. | |
dc.date.accessioned | 2016-11-29T12:59:06Z | |
dc.date.available | 2016-11-29T12:59:06Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.uri | http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5286 | |
dc.description.abstract | Стрімкий розвиток транспортної галузі призвів до низки серйозних проблем, а саме: погіршення екології ситуації у світі, дефіцит енергоресурсів, велика аварійність тощо. Тому застосування та впровадження енергозберігаючих технологій на транспорті є актуальним завданням, вирішення якого починається з аналізу і структурування усіх його складових. У статті запропоновано розділити енергозберігаючі технології на автомобільному транспорті на дві частини: транспорт та інфраструктуру. Особливу увагу приділено міському автобусному транспорту. Проведено порівняльний аналіз використання автобусів одного класу різних типів – дизельного, гібридного та електричного – для одного з міських маршрутів. Зроблено розрахунок експлуатаційних витрат для цих типів автобусів, який показав, що найбільші переваги мають електричні автобуси. Запропоновано як автобус малого класу в міських умовах експлуатації використовувати електробус на ультраконденсаторах, а також представлено його структурну схему. Щодо розвитку транспортної інфраструктури, авторами запропоновано конструкцію розумної дороги, яка складається з багатофункціональних плит дорожнього покриття. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | ЖДТУ | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки;2(77) | |
dc.subject | енергоефективність | uk_UA |
dc.subject | екологічний транспорт | uk_UA |
dc.subject | електротранспорт | uk_UA |
dc.subject | електробус | uk_UA |
dc.subject | ультроконденсатор | uk_UA |
dc.subject | енергозберігаючі технології | uk_UA |
dc.subject | energy efficiency | uk_UA |
dc.subject | environmentally-friendly transport | uk_UA |
dc.subject | electric transport | uk_UA |
dc.subject | electrobus | uk_UA |
dc.subject | ultracapacitor | uk_UA |
dc.subject | energy-saving technologies | uk_UA |
dc.title | ЕКОЛОГІЧНИЙ ТА ЕНЕРГОЕФЕКТИВНИЙ АТОМОБІЛЬНИЙ ТРАНСПОРТ ТА ЙОГО ІНФРАСТРУКТУРА | uk_UA |
dc.title.alternative | Environmentally-friendly and energy-efficient road transport and its infrastructure | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.description.abstracten | The transport sector rapid development has led to the number of serious problems, such as: deterioration of the ecological situation in the world, shortage of energy resources, large accident rate, etc. Therefore, the application and implementation of energy-efficient technologies in transport is an urgent problem, the solution of which begins with the analysis and structuring of all its components. The paper was proposed to divide the energy-saving technologies in transport into two areas: transport and infrastructure. Particular attention is paid to urban bus transport. Comparative analysis of different types of one-class buses utilization was conducted: diesel, hybrid and electrobus for one of the intercity lines. The operating cost calculation for these types of buses was performed, which is shown that electrobuses have a substantial advantage over other buses. It was proposed to use an ultracapacitor electrobus as a small class bus in urban environment and also we presented a schematic diagram of an ultracapacitor electrobus. As for the development of transport infrastructure, the authors offered design of smart roads, which consist of multifunctional pavement slabs. | uk_UA |