Abstract (ukr):
Досліджено історію виникнення та розвитку поняття «стартап-компанія» та визначено значення діяльності. На прикладі найбільших стартапів (Amazon, Google, Salesforce, VMware, Facebook, Twitter, Groupon, Zynga і Аpple) визначено основні складові їх діяльності. Систематизовано підходи різних авторів електронних джерел до визначення даного терміна, оскільки наукової літератури, що прямо досліджувала б дане питання, немає і проаналізовано найбільш уживані з них. У результаті досліджень сформульоване власне бачення визначення поняття «стартап-компанія» та її ключових ознак. Визначено місце стартап-компанії в системі економічних категорій, таких як господарська діяльність, результати діяльності компанії, бухгалтерський облік, аналіз та ризики. Розглянуто вплив наслідків ризиків (позитивних і негативних) господарської діяльності на подальшу долю компаній. Також оцінено значення бухгалтерського обліку та аналізу для господарської діяльності стартап-компаній.