Electronic Repository

ДО ВИЗНАЧЕННЯ СИЛ, ЩО ДІЮТЬ НА АВТОМОБІЛЬНЕ КОЛЕСО ПРИ БУКСУВАННІ

Show simple item record

dc.contributor.author Опанасюк, Євген Григорович
dc.contributor.author Бегерський, Дмитро Богданович
dc.contributor.author Opanasyuk, Ye.H.
dc.contributor.author Beherskyi, D.B.
dc.date.accessioned 2016-08-19T08:26:05Z
dc.date.available 2016-08-19T08:26:05Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/4650
dc.description.abstract Проаналізовано актуальність теми досліджень, визначено мету та завдання, предмет та об’єкт досліджень. На основі аналізу літературних джерел, встановлено, що наявні моделі взаємодії колісного рушія з опорною поверхнею розглядають даний процес як квазістатичний і тому не повністю відображають дійсну картину. Крім того, існуючі моделі не враховують зміни властивостей ґрунту під дією вібрації, джерелом якої є нестаціонарні процеси в контакті пневматичної шини з ґрунтом, а також реактивних сил, які є наслідком викиду ґрунту із контактної зони при буксуванні. Наведено результати математичного моделювання процесу буксування автомобільного колеса по ґрунту. Запропонована математична модель, що враховує як властивості пневматичної шини, так і властивості ґрунтів. Досліджено дію реактивних сил на колесо, внаслідок викиду ґрунту із контактної зони при буксуванні. Запропоновано методику розрахунку повного тягового зусилля на колесі під час його буксування на сипучих ґрунтах з урахуванням сил, що виникають у наслідок викиду ґрунту з контактної зони. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія : Технічні науки;1(76)
dc.subject колесо uk_UA
dc.subject пневматична шина uk_UA
dc.subject буксування uk_UA
dc.subject сипучий ґрунт uk_UA
dc.subject реактивна сила uk_UA
dc.subject коливання uk_UA
dc.subject tire uk_UA
dc.subject towing uk_UA
dc.subject loose soil uk_UA
dc.subject reactive power fluctuations uk_UA
dc.title ДО ВИЗНАЧЕННЯ СИЛ, ЩО ДІЮТЬ НА АВТОМОБІЛЬНЕ КОЛЕСО ПРИ БУКСУВАННІ uk_UA
dc.title.alternative Determination of forces acting on the car wheel at towing uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article analyzes the relevance of the research topics, defines goals and objectives, subject and object of research. Based on analysis of the literature, it was found that interaction model available propulsion wheel with the supporting surface treat the process as quasi-static and hence do not fully reflect the true picture. Furthermore, existing models do not account for changes in soil properties under the influence of vibration, which is a source of non-stationary processes in the tire contact with the ground, as well as reaction forces that are caused by the ejection of ground contact zone at towing. The results of mathematical modeling of automobile wheels towing process on the ground are offered. A mathematical model that takes into account the properties of the tire and the soil properties is offered. The effect of reaction forces to the wheel, resulting in the ejection of ground contact zone at towing is investigated. The method of calculating the total power to the wheel with his tow on loose soils, taking into account the forces generated as a result of soil release with the contact zone is proposed. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account