ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

ЦІНОВА СТРАТЕГІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ У ПЕРІОД ОЧІКУВАННЯ КРИЗИ

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Костюченко, В.М.
dc.contributor.author Тронько, В.В.
dc.contributor.author Kostyuchenko, V.N.
dc.contributor.author Tronko, V.V.
dc.date.accessioned 2016-04-27T12:47:39Z
dc.date.available 2016-04-27T12:47:39Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/3145
dc.description.abstract Розглянуто теоретичні основи розробки стратегії підприємства, обґрунтувано пропозиції щодо формування цінової стратегії підприємства в період очікування кризових явищ. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наук. праць;Вип.2(26)
dc.subject цінова стратегія uk_UA
dc.subject SWОT- аналіз uk_UA
dc.title ЦІНОВА СТРАТЕГІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ У ПЕРІОД ОЧІКУВАННЯ КРИЗИ uk_UA
dc.title.alternative Price strategy as instrument of management enterprise in a period expectation of crisis uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу