ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ
ЦІНОВА СТРАТЕГІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ У ПЕРІОД ОЧІКУВАННЯ КРИЗИ
Ввійти
українська
English
Головна сторінка EZTUIR
→
Фахові видання
→
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу
→
Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ЦІНОВА СТРАТЕГІЯ ЯК ІНСТРУМЕНТ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ У ПЕРІОД ОЧІКУВАННЯ КРИЗИ
Костюченко, В.М.
;
Тронько, В.В.
;
Kostyuchenko, V.N.
;
Tronko, V.V.
URI:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/3145
Дата:
2013
Анотація:
Розглянуто теоретичні основи розробки стратегії підприємства, обґрунтувано пропозиції щодо формування цінової стратегії підприємства в період очікування кризових явищ.
Показати повний опис матеріалу
Долучені файли
Name:
13.pdf
Розмір:
383.9Kb
Формат:
PDF
Переглянути
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу
[1009]
Пошук
Пошук
По цій колекції
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Колекція
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися