Electronic Repository

ПРИВІД ВЕДУЧОГО КОЛЕСА ЗІ ЗМІННОЮ ЖОРСТКІСТЮ. ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ

Show simple item record

dc.contributor.author Опанасюк, Є.Г.
dc.contributor.author Бегерський, Д.Б.
dc.contributor.author Опанасюк, О.Є.
dc.contributor.author Opanasyuk, E.G.
dc.contributor.author Begersky, D.B.
dc.contributor.author Opanasyuk, O.E.
dc.date.accessioned 2016-04-15T07:09:28Z
dc.date.available 2016-04-15T07:09:28Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2847
dc.description.abstract У статті проведено аналіз відомих робіт, присвячених питанням взаємодії колісного рушія з сипкими ґрунтами. Запропоновано спосіб визначення оптимальних значень коефіцієнта буксування, за яких досягається максимальна сила зчеплення. Запропоновано методику розрахунку пружних характеристик рушія за умови досягнення максимальної сили зчеплення в контакті. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ: Серія: Технічні науки;3(62) Т.2
dc.subject привід ведучого колеса uk_UA
dc.title ПРИВІД ВЕДУЧОГО КОЛЕСА ЗІ ЗМІННОЮ ЖОРСТКІСТЮ. ПОСТАНОВКА ПРОБЛЕМИ uk_UA
dc.title.alternative The driving wheel actuator with changeable stiffness. Formulation of the problem uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article analyzes the well-known work on the interaction with the propeller wheel loose soils. A method for determining the optimal values of the coefficient of slipping under which maximizes the strength of adhesion. The method of calculating the elastic characteristics of the condition of an engine to maximize traction in the contact. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account