dc.contributor.author |
Огневий, В.О. |
|
dc.contributor.author |
Оgnevoy, V.О. |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-14T12:35:02Z |
|
dc.date.available |
2016-04-14T12:35:02Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2842 |
|
dc.description.abstract |
В роботі запропоновано підхід до класифікації факторів зовнішнього середовища
автотранспортних підприємств, які необхідно враховувати при формуванні стратегій розвитку
через трансформацію. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник ЖДТУ: Серія: Технічні науки;3(62) Т.2 |
|
dc.subject |
автотранспортне підприємство |
uk_UA |
dc.subject |
стратегія розвитку автотранспортного підприємства |
uk_UA |
dc.title |
ФАКТОРИ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА АВТОТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА В РИНКОВИХ УМОВАХ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ ЧЕРЕЗ ТРАНСФОРМАЦІЮ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Factors of environment of motor transport enterprise are in market conditions that influence on forming of strategies of development through transformation |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |
dc.description.abstracten |
In-process offered approach to classification of factors of environment of motor transport enterprises that must be taken into account at forming of strategies of development through transformation. |
uk_UA |