Electronic Repository

ФАКТОРИ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА АВТОТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА В РИНКОВИХ УМОВАХ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ ЧЕРЕЗ ТРАНСФОРМАЦІЮ

Show simple item record

dc.contributor.author Огневий, В.О.
dc.contributor.author Оgnevoy, V.О.
dc.date.accessioned 2016-04-14T12:35:02Z
dc.date.available 2016-04-14T12:35:02Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2842
dc.description.abstract В роботі запропоновано підхід до класифікації факторів зовнішнього середовища автотранспортних підприємств, які необхідно враховувати при формуванні стратегій розвитку через трансформацію. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ: Серія: Технічні науки;3(62) Т.2
dc.subject автотранспортне підприємство uk_UA
dc.subject стратегія розвитку автотранспортного підприємства uk_UA
dc.title ФАКТОРИ ЗОВНІШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА АВТОТРАНСПОРТНОГО ПІДПРИЄМСТВА В РИНКОВИХ УМОВАХ, ЯКІ ВПЛИВАЮТЬ НА ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЙ РОЗВИТКУ ЧЕРЕЗ ТРАНСФОРМАЦІЮ uk_UA
dc.title.alternative Factors of environment of motor transport enterprise are in market conditions that influence on forming of strategies of development through transformation uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten In-process offered approach to classification of factors of environment of motor transport enterprises that must be taken into account at forming of strategies of development through transformation. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account