dc.contributor.author |
Круковський, І.А. |
|
dc.contributor.author |
Хомів, Б.А. |
|
dc.contributor.author |
Гаврилюк, В.Л. |
|
dc.contributor.author |
Krukovskiy, I.A. |
|
dc.contributor.author |
Khomiv, B.A. |
|
dc.contributor.author |
Gavrilyuk, V.L. |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-07T10:08:20Z |
|
dc.date.available |
2016-04-07T10:08:20Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2626 |
|
dc.description.abstract |
Показана актуальність об’єднання Social Media Analytics/Social CRM з Decision Support
Systems на основі Business Intelligence (DSS/BI) і з Geographic Information Systems (GIS). На основі
їх об’єднання запропоновано новий тип DSS – Social Media Spatial DSS/BI. Показано варіант
реалізації цієї системи на програмній платформі Social Media Analytics компанії SemanticForce,
яка має власний семантичний аналізатор Blueberry. Обґрунтована доцільність введення Social
Media Analytics/Social CRM до Business Analytics Taxonomy, яка визначає систему програмних
додатків для типових сфер бізнесу. Застосування розробленої об’єднаної системи може
забезпечити підвищення ефективності засобів автоматизації у різних сферах Social CRM на
національному і міжнаціональному рівнях. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Вісник ЖДТУ: Серія:Технічні науки;1(64) |
|
dc.subject |
Social Media Analytics/ Social CRM |
uk_UA |
dc.subject |
географічні інформаційні системи |
uk_UA |
dc.title |
ІЄРАРХІЧНО-СИНЕРГЕТИЧНЕ ОБ’ЄДНАННЯ SOCIAL MEDIA ANALYTICS/SOCIAL CRM З BUSINESS INTELLIGENCE І З ГЕОГРАФІЧНОЮ ІНФОРМАЦІЙНОЮ СИСТЕМОЮ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Hierarchically sinergistical integration of Social Media Analytics/Social CRM with Business Intelligence and with the Geographic Information System |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |