Abstract (ukr):
Ідентифіковано сутність та види продукції фармацевтичних компаній, проаналізовано класифікацію готової продукції як об’єкта бухгалтерського обліку. Розглянуто сутність обліково-аналітичного забезпечення управління виробництвом продукції фармацевтичних підприємств з урахуванням стратегії розвитку досліджуваних підприємств. Виявлено існуючі проблеми формування такого забезпечення з окресленням їх теоретичних, організаційних, методичних та практичних напрямів, що в подальшому при їх вирішенні дозволить системно підійти до удосконалення та адаптації бухгалтерського обліку й економічного аналізу до вимог стратегічного управління. Наведені у статті пропозиції дозволять посилити стратегічне управління діяльністю фармацевтичних підприємств з метою забезпечення належного рівня прибутковості та конкурентоспроможності, зокрема сприяє реалізації сучасних управлінських технологій щодо зміцнення конкурентних позицій досліджуваних підприємств у вітчизняному та світовому економічному просторі.