Electronic Repository

КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАДІЙНОСТІ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

Show simple item record

dc.contributor.author Сакно, О.П.
dc.contributor.author Лукічов, О.В.
dc.contributor.author Мельничук, С.В.
dc.contributor.author Sakno, O.Р.
dc.contributor.author Lukichоv, О.В.
dc.contributor.author Melnychuk, S.V.
dc.date.accessioned 2016-04-04T13:14:22Z
dc.date.available 2016-04-04T13:14:22Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2508
dc.description.abstract В статті розглянуто комплексний підхід до надійності транспортних засобів, що базується на класичному підході до надійності, або «механічній надійності» всієї транспортної системи. Запропонована функціональна структура системи технічного обслуговування і ремонту (ТО і Р). Також змодельована структура отримання підвищеної надійності автотранспортних засобів (АТЗ). Проаналізовані базові, технологічні, методологічні параметри, що впливають на надійність. Встановлено, що за рахунок аналізу та синтезу статистичних та експериментальних даних з надійності окремих елементів систем та підсистем АТЗ та складових системи ТО і Р в єдиному інформаційному полі, що дозволяє здійснювати управління їх ресурсом та надійністю. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки;2(69)
dc.subject надійність uk_UA
dc.subject технічне обслуговування uk_UA
dc.subject аналіз uk_UA
dc.subject ресурс uk_UA
dc.subject reliability uk_UA
dc.subject maintenance uk_UA
dc.subject analysis uk_UA
dc.subject resource uk_UA
dc.title КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД ДО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ НАДІЙНОСТІ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ uk_UA
dc.title.alternative The comprehensive approach to ensuring of reliability of vehicle uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The comprehensive approach to reliability of vehicle is considered, which is based on the classic going to reliability or «mechanical reliability», all transport system. The functional structure of the system of maintenance and repair (M and R) is offered. Also the structure of receipt of increase of reliability of vehicle is modeled. The base, technological, methodological parameters are analysed which influence on reliability. It is establish that due to an analysis and synthesis of statistical and experimental information on reliability of separate of system elements and subsystems of vehicle and constituents of the system of M and R in the only informative field, it is can realize control their life and reliability. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account