Electronic Repository

ОБҐРУНТУВАННЯ КОМЕРЦІЙНО ДОЦІЛЬНОЇ КІЛЬКОСТІ ВАНТАЖІВ У КОМПОЗИТНОМУ ЗАВАНТАЖЕНІ СУДНА

Show simple item record

dc.contributor.author Кириллова, О.В.
dc.contributor.author Kirillovа, О.V.
dc.date.accessioned 2016-03-15T11:55:28Z
dc.date.available 2016-03-15T11:55:28Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1959
dc.description.abstract Проаналізовано джерела, в яких розглядаються питання оптимізації завантаження суден різних типів. Зроблено висновок, що ці роботи орієнтовані, головним чином, на «ринок Судновласника». В умовах же «ринку Вантажовласника» одним з найважливіших виробничих завдань судноплавної компанії є визначення мінімальної кількості вантажів, перевезення якої на даному судні є комерційно виправданим. Але роботи, в яких досліджується дане питання, орієнтовані на завантаження судна однорідним вантажем. У зв'язку з цим, метою дослідження є підвищення ефективності виробничої діяльності судноплавного підприємства в нестабільних умовах фрахтового ринку шляхом розробки теоретичних і методичних положень щодо обґрунтування комерційно доцільної кількості вантажів різної номенклатури у композитному завантажені судна. В роботі запропонований методичний підхід, який базується на методиці аналізу беззбитковості або CVP-аналізу. Він дозволяє визначити критичну кількість конкретного вантажу не ізольовано, а в складі загального композитного завантаження судна і з урахуванням покриття його постійних витрат за рахунок маржинального прибутку розглянутого вантажу. В роботі також наведено аналітичні вирази для визначення комерційно доцільної кількості окремих вантажів на випадок, коли передбачається розподіл постійних витрат судна між вантажами, заявленими до перевезення. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки;2(73)
dc.subject судно uk_UA
dc.subject композитне завантаження uk_UA
dc.subject vessel uk_UA
dc.subject composite loading uk_UA
dc.title ОБҐРУНТУВАННЯ КОМЕРЦІЙНО ДОЦІЛЬНОЇ КІЛЬКОСТІ ВАНТАЖІВ У КОМПОЗИТНОМУ ЗАВАНТАЖЕНІ СУДНА uk_UA
dc.title.alternative Justification of commercially reasonable amount of cargo in a composite loading of vessel uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten The article analyzes the sources, which addresses the issue of optimization of loading of various types of vessels. It is concluded that these works are focused mainly on the "Shipowner's market". Under the conditions of the "Cargoowner's market" one of the major industrial problems of the shipping company is to determine the minimum amount of cargo being transported on the ship it is commercially justified. But the works, which explores such issue, are focused on loading vessel with homogeneous cargo. In this context, the aim of the research is to increase the economic efficiency of the shipping companies in the unstable conditions of the freight market by developing the theoretical and methodological provisions on justification commercially reasonable amount of various cargoes in the composite load of the vessel. The research presents a methodological approach based on the method of break-even analysis or CVP - analysis. It allows to determine the critical amount of the particular cargo not separately, but as part of the overall composite loading of the vessel and taking into account cover of ship's fixed costs by the contribution margin the goods in question. The research also provides analytical expressions for determining the commercial viability of certain amount of goods in cases where the alleged allocation of fixed costs between the various cargo, claimed to be transported. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account