ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Ввійти
українська
English
Головна сторінка EZTUIR
→
Матеріали конференцій
→
Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку
→
Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
ФОРМУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКИХ ПІДПРИЄМСТВ
Макушок, Ольга Василівна
;
Makushok, E.V.
URI:
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/1645
Дата:
2015-06-11
Анотація (англ.):
The theoretical and methodological principles of formation of marketing strategy of agricultural enterprises were generalized and systematized as a factor of the economic revitalization of agrarian enterprises.
Показати повний опис матеріалу
Долучені файли
Name:
124.pdf
Розмір:
171.0Kb
Формат:
PDF
Переглянути
Даний матеріал зустрічається у наступних фондах
Менеджмент суб'єктів господарювання: проблеми та перспективи розвитку
[167]
Збірник матеріалів міжнародної науково-практичної конференції
Пошук
Пошук
По цій колекції
Перегляд
Всі матеріали
Фонди та колекції
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Колекція
За датою публикації
Автори
Заголовки
Теми
Мій профіль
Ввійти
Зареєструватися