Abstract (ukr):
Досліджено виникнення зарубіжного маркетингового аудиту, змістовне наповнення поняття «маркетинг». Проаналізовано склад послуг з проведення маркетингових досліджень (послуг) консалтингових підприємств України. Наведено результати огляду складових елементів, комплексних методів, висновків та рекомендацій звіту про маркетингові дослідження діючого виробничого підприємства м. Житомир. Проаналізовано поняття «маркетинговий аудит» за даними різних літературних джерел, проведено зіставлення поняття «маркетингового аудиту» на предмет узгодженості вживання такого поняття з чинним в Україні Законом України «Про аудиторську діяльність» № 3125-XII від 22.04.1993 р., зі змінами та доповненнями, рішенням Аудиторської палати України «Про перелік послуг, які можуть надавати аудитори (аудиторські фірми)» № 244/14 від 22.12.2011 р., зроблено висновки про невідповідність вживання терміна «маркетинговий аудит» у теорії та на практиці.