Please use this identifier to cite or link to this item: https://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8877
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОстапчук, Тетяна Петрівна-
dc.contributor.authorБірюченко, Світлана Юріївна-
dc.contributor.authorЗавалій, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2025-08-07T12:42:55Z-
dc.date.available2025-08-07T12:42:55Z-
dc.date.issued2025-06-10-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8877-
dc.description.abstractСтаття відображає важливість дотримання етичних норм у сфері управління рекламною діяльністю в маркетинговому менеджменті та має за мету проаналізуварш ключові проблеми, які виникають внаслідок порушення етичних норм за цими напрямами.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseries136920;-
dc.titleСтаття "Етичні норми маркетинг-менеджменту в рекламній діяльності"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Авторське право

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
136920.pdf931.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.