Please use this identifier to cite or link to this item:
https://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8592
Title: | Застосування описової статистики для аналізу результатів тестування студентів |
Other Titles: | Application of descriptive statistics for the analysis of student test results |
Authors: | Марчук, Г.В. Левківський, В.Л. Сугоняк, В.А. Панаріна, І.В. Marchuk, H.V. Levkivskyi, V.L. Suhoniak, V.A. Panarina, I.V. |
Keywords: | описова статистика міри центральної тенденції мода середнє значення медіана тестування графічне представлення descriptive statistics measures of central tendency mode mean median testing graphical representation |
Issue Date: | 2024 |
Publisher: | Державний університет "Житомирська політехніка" |
Series/Report no.: | Технічна інженерія;1(93) |
Abstract: | Статистика є важливою складовою у розв’язанні прикладних математичних задач, оскільки вона забезпечує інструменти та методи для аналізу і прийняття обґрунтованих рішень на основі даних. Описова статистика є важливим інструментом для первинного аналізу даних, допомагаючи зрозуміти основні характеристики та тенденції, що є необхідним етапом перед проведенням більш складного статистичного аналізу. Основою описової статистики є міри центральної тенденції, такі як середнє значення, медіана і мода, які використовуються у широкому спектрі прикладних математичних задач. У цій роботі представлено аналіз результатів тестування знань студентів з дисципліни «Програмування» для різних груп факультету інформаційно-комп’ютерних технологій Державного університету «Житомирська політехніка». Тестування є важливим інструментом у навчальному процесі, що допомагає забезпечити якісну освіту та сприяє розвитку студентів. Метою дослідження є виявлення академічних груп студентів з високими та низькими результатами, а також груп з великою та малою дисперсією балів. Дослідження показало, що рівень підготовки студентів суттєво відрізняється залежно від групи. Найкращі результати продемонстрували студенти груп КН та КБ, тоді як в групах ІСТ спостерігаються найнижчі середні бали та найбільший розкид балів. Для кращого сприйняття результатів дослідження дані було візуалізовано у вигляді коробчастої діаграми, яка відображає розподіл даних через п’ять основних числових характеристик (мінімум, перший квартиль, медіана, третій квартиль, максимум). На основі отриманих результатів можна розробити рекомендації для покращення навчальних методів і підходів, що сприятимуть підвищенню якості навчального процесу. Ці кроки є важливими для створення адаптивного та ефективного навчального середовища, яке відповідає сучасним вимогам та викликам освітнього процесу. Результати цього дослідження дозволяють зробити висновок, що статистика в прикладній математиці відіграє критичну роль у різних аспектах аналізу даних, моделювання, оптимізації та прогнозування, забезпечуючи наукову основу для розв’язання практичних задач у різних галузях. |
URI: | http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8592 |
Appears in Collections: | Технічна інженерія |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.