Please use this identifier to cite or link to this item:
                
    
    https://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8208| Title: | Аналіз особливостей конструкторів створення персонажів комп’ютерних ігор | 
| Other Titles: | Analysis of the features of computer game character creation tools | 
| Authors: | Яцишин-Куліш, А.С. Граф, М.С. Левченко, А.Ю. Терещук, С.О. Yatsyshyn-Kulish, A.S. Graf, M.S. Levchenko, A.Yu. Tereshchuk, S.O.  | 
| Keywords: | комп’ютерна гра персонаж алгоритм конструктор розробка computer game character algorithm character creation software development  | 
| Issue Date: | 2023 | 
| Publisher: | Державний університет "Житомирська політехніка" | 
| Series/Report no.: | Технічна інженерія;1(91) | 
| Abstract: | Дана робота присвячена аналізу особливостей конструкторів створення персонажів у комп’ютерних іграх. Детально розглядає роль конструкторів у процесі створення персонажів та їх значення для ігрового світу. Проведений огляд популярних конструкторів, таких як Fuse, MakeHuman, Adobe Character Animator та їхніх функціональних можливостей. Здійснений аналіз процесу створення персонажів у конструкторах, зокрема, кастомізації зовнішнього вигляду та редагування анімацій. Вивчена роль математики у створенні персонажів ігор та вплив конструкторів на геймдизайн ігор. У статті також розглядаються виклики та перспективи розвитку конструкторів створення персонажів у майбутньому, запропоновано покращений алгоритм роботи конструктора для створення персонажу комп’ютерної гри. Ця стаття є корисним джерелом для розуміння процесу створення персонажів у комп’ютерних іграх та використання конструкторів для реалізації творчих задумів. | 
| URI: | http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8208 | 
| Appears in Collections: | Технічна інженерія | 
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.