Please use this identifier to cite or link to this item:
https://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7774| Title: | ВИБІР ТА ОБҐРУНТУВАННЯ ПАРАМЕТРІВ ВІБРОДІАГНОСТУВАННЯ КЕРОВАНИХ МОСТІВ КОЛІСНИХ ТРАКТОРІВ |
| Other Titles: | Selection and argumentation of parameters of vibrodiagnostics of steered axles of wheeled tractors. |
| Authors: | Борисюк, Дмитро Вікторович Borysiuk, D.V. |
| Keywords: | трактор керований міст технічне обслуговування роз-регулювання матриця діагностування коливання віброприскорення резонансна частота тиск повітря у шинах момент загвинчування швидкість руху tractor steered axle maintenance deregulation diagnostic matrix oscillations vibration acceleration resonant frequency air pressure in the tires tightening torque speed of movement |
| Issue Date: | 2020 |
| Publisher: | Державний університет "Житомирська політехніка" |
| Abstract: | Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата технічних наук за спеціальністю 05.22.20 «Експлуатація та ремонт засобів транспорту». – Державний університет «Житомирська політехніка» Міністерства освіти і науки України, Житомир, 2020. У дисертації на підставі сукупності узагальнених наукових результатів вирішено актуальне завдання підвищення ефективності функціонування та безпеки експлуатації колісних тракторів шляхом удосконалення методу вібродіагносту-вання їх керованих мостів та обґрунтування його параметрів. Встановлено взаємозв’язок між власними та вимушеними коливаннями керованого моста колісного трактора залежно від відхилення параметрів регулю-вання. Розроблено матрицю діагностування та на основі її синтезу формалізовано модель вібродіагностування вузлів керованого моста колісного трактора. Формалізовано емпіричні моделі, які характеризують зміну параметрів вібрації та коефіцієнтів віброприскорення і резонансної частоти вузлів розрегульованого керованого моста у статичному стані залежно від тиску повітря у шинах коліс і моментів загвинчування гвинтових пар, та додатково швидкості руху колісного трактора і мікропрофілю дорожнього покриття для дослідження як власних так і вимушених коливань у динамічному стані. Уточнено метод визначення не-справностей керованого моста на основі застосування спектрального аналізу з уточненими частковими і загальними середніми коефіцієнтами віброприскорення і резонансної частоти. Проведено оцінку розробленого методу і автоматизованої системи діагностування керованих мостів колісних тракторів у виробничих умовах. |
| URI: | http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/7774 |
| Appears in Collections: | Технічні науки |
Files in This Item:
| File | Description | Size | Format | |
|---|---|---|---|---|
| aref_Borusiuk_DV.pdf | 1.34 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.