Electronic Repository

Роль малого бізнесу у формуванні креативної економіки в Україні

Show simple item record

dc.contributor.author Акімова, Л.М.
dc.contributor.author Герман, А.В.
dc.contributor.author Akimova, L.M.
dc.contributor.author Herman, A.V.
dc.date.accessioned 2023-11-14T12:36:38Z
dc.date.available 2023-11-14T12:36:38Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8291
dc.description.abstract У роботі досліджуються теоретичні аспекти малого бізнесу у формуванні креативної економіки. Важливим завданням будь-якої економіки є забезпечення швидкого економічного зростання, що не є можливим без застосування підприємницьких інновацій. Визначено, що основні переваги малого бізнесу полягають у здатності швидко реагувати на зміни на ринку, більшій гнучкості у прийнятті рішень та здатності до інновацій. Зростання креативної економіки тісно пов’язане зі створенням сприятливого бізнес-середовища всередині країни, що є ключовим фактором підвищення конкурентоспроможності національної економіки. В умовах євроінтеграції розвиток людського потенціалу, підприємництва та інновацій у контексті розвитку креативних індустрій може забезпечити підвищення конкурентоспроможності української економіки, а також довгострокове економічне зростання та інноваційний розвиток підприємств. Креативна економіка за своєю природою являє собою злиття комерційних процесів і людського капіталу з акцентом на креативність і нестандартне мислення. Це партнерство породжує інноваційні ідеї та рішення. Проте компанії стикаються з різними проблемами, такими як насичення ринку, конкуренція та зміна споживчих вимог. Успіх бізнесу залежить від його здатності адаптуватися та залишатися конкурентоспроможним перед лицем цих перешкод. У статті висвітлюються переваги малого бізнесу, фактори, що впливають на економічний розвиток, виклики становлення малого бізнесу та креативної економіки, а також роль малого бізнесу та креативної економіки під час конфліктів. Визначено основні проблеми, що впливають на формування бізнес-середовища та функціонування великих, середніх та малих підприємств, а саме: податкове навантаження, зокрема адміністративні обтяження; корумпованість державних інституцій; проблеми судової системи та слабкий захист прав власності; недостатня кількість кваліфікованого персоналу; нестача оборотного капіталу та проблеми в логістичних зв'язках. Запропоновано ряд заходів для ефективного формування сприятливого бізнес-середовища та розвитку креативних індустрій. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher Державний університет "Житомирська політехніка" uk_UA
dc.relation.ispartofseries Економіка, управління та адміністрування;3(105)
dc.subject малий бізнес uk_UA
dc.subject креативна економіка uk_UA
dc.subject бізнес-середовище uk_UA
dc.subject конкурентоспроможність uk_UA
dc.subject інновації uk_UA
dc.subject насичення ринку uk_UA
dc.subject конкуренція uk_UA
dc.subject запити споживачів uk_UA
dc.subject економічний розвиток uk_UA
dc.subject виклики uk_UA
dc.subject адаптація uk_UA
dc.subject конфлікт uk_UA
dc.subject small business uk_UA
dc.subject creative economy uk_UA
dc.subject business environment uk_UA
dc.subject competitiveness uk_UA
dc.subject innovation uk_UA
dc.subject market saturation uk_UA
dc.subject competition uk_UA
dc.subject consumer demands uk_UA
dc.subject economic development uk_UA
dc.subject challenges uk_UA
dc.subject adaptation uk_UA
dc.subject conflict uk_UA
dc.title Роль малого бізнесу у формуванні креативної економіки в Україні uk_UA
dc.title.alternative The role of small business in forming the creative economy in Ukraine uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten This article explores the role of small business in the formation of a creative economy in Ukraine. An important task of any economy is to ensure rapid economic growth, which is not possible without the use of entrepreneurial innovations. It was determined that the main advantages of small business are the ability to quickly respond to changes in the market, greater flexibility in decision-making and the ability to innovate. The growth of the creative economy is closely related to the creation of a favorable business environment within the country, which is a key factor in increasing the competitiveness of the national economy. In the conditions of European integration, the development of human potential, entrepreneurship and innovation in the context of the development of creative industries can ensure increased competitiveness of the Ukrainian economy, as well as long-term economic growth and innovative development of enterprises. The creative economy by its very nature is a fusion of commercial processes and human capital with an emphasis on creativity and non-standard thinking. This partnership generates innovative ideas and solutions. However, companies face various challenges such as market saturation, competition and changing consumer demands. The success of a business depends on its ability to adapt and remain competitive in the face of these obstacles. The article highlights the advantages of small business, the factors affecting economic development, the challenges of the formation of small business and the creative economy, as well as the role of small business and the creative economy during conflicts. The main problems affecting the formation of the business environment and the functioning of large, medium and small enterprises are identified, namely: tax burden, in particular administrative burdens; corruption of state institutions; problems of the judicial system and weak protection of property rights; insufficient number of qualified personnel; lack of working capital and problems in logistical connections. A number of measures are proposed for the effective formation of a favorable business environment and the development of creative industries. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account