Анотація:
Дана робота присвячена аналізу особливостей конструкторів створення персонажів у комп’ютерних іграх. Детально розглядає роль конструкторів у процесі створення персонажів та їх значення для ігрового світу. Проведений огляд популярних конструкторів, таких як Fuse, MakeHuman, Adobe Character Animator та їхніх функціональних можливостей. Здійснений аналіз процесу створення персонажів у конструкторах, зокрема, кастомізації зовнішнього вигляду та редагування анімацій. Вивчена роль математики у створенні персонажів ігор та вплив конструкторів на геймдизайн ігор. У статті також розглядаються виклики та перспективи розвитку конструкторів створення персонажів у майбутньому, запропоновано покращений алгоритм роботи конструктора для створення персонажу комп’ютерної гри. Ця стаття є корисним джерелом для розуміння процесу створення персонажів у комп’ютерних іграх та використання конструкторів для реалізації творчих задумів.
Анотація (англ.):
This work is devoted to the analysis of the features of computer game character creation tools. The work examines in detail the role of the software in the process of creating characters and their importance for the game world. The paper reviews and compares the features of such popular character creation tools as Fuse, MakeHuman, Adobe Character Animator. An analysis of the process of creating characters was carried out, in particular, customization of the appearance and editing of animations. The role of mathematics in the game characters creation and the influence of character creation tools on computer game design are studied. The paper also considers the challenges and prospects for the development of character creation software in the future, and an improved algorithm of the tool work for creating a computer game character is proposed. This work is a useful source for understanding the process of creating characters in computer games and using character creation tools to implement creative ideas.