Electronic Repository

HEMP BIOFUEL FOR AUTOMOTIVE TRANSPORT. UKRAINIAN PERSPECTIVE

Show simple item record

dc.contributor.author Kolodnytska, R.V.
dc.contributor.author Колодницька, Р.В.
dc.date.accessioned 2016-12-01T12:46:20Z
dc.date.available 2016-12-01T12:46:20Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/5299
dc.description.abstract Україна посідає четверте місце в світі у вирощуванні технічної коноплі; відходи від переробки можна використовувати для виробництва біопалива (включаючи біодизельне паливо). У статті представлене моделювання цетанових чисел, низькотемпературних властивостей та аналіз розпилення біодизельних палив на основі коноплі. Розглядалися два види біодизельного палива: метилові ефіри конопляної олії, що отримані з конопляної олії в Україні (HM1) і Європейського Союзу (HM2). Було встановлено, що конопляний біодизель має менше цетанове число, порівняно з традиційним ріпаковим або соєвим біодизельним паливом. У той же час, конопляне біодизельне паливо показує кращі низькотемпературні властивості, порівняно з традиційними біодизелем. Таким чином, можна рекомендувати використовувати суміш ріпакового/соєвого та конпляного біодизельних палив для оптимізації низькотемпературних властивостей та цетанового числа палива. Властивості до розпилювання, що має конопляний біодизель, дуже близькі до властивостей соєвого біодизельного палива, як показує моделювання за оригінальною методикою. Випаровування конопляного біодизельного палива також дуже близьке до соєвого біодизельного палива, відповідно до попередніх досліджень. Отже, суміш традиційного соєвого/ріпакового та конопляного біодизельних палив може бути рекомендована для експериментальних досліджень як майбутнього палива для українського ринку.
dc.description.abstract
dc.language.iso en uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Вісник ЖДТУ. Серія: Технічні науки;2(77)
dc.subject biofuels uk_UA
dc.subject biofuel production uk_UA
dc.subject hemp oil biodiesel uk_UA
dc.subject cetane number uk_UA
dc.subject low temperature properties uk_UA
dc.subject біотопливо uk_UA
dc.subject виробництво біотоплива uk_UA
dc.subject біодизель із конопляного масла uk_UA
dc.subject цитанове число uk_UA
dc.subject низькотемпературні властивості uk_UA
dc.title HEMP BIOFUEL FOR AUTOMOTIVE TRANSPORT. UKRAINIAN PERSPECTIVE uk_UA
dc.title.alternative Конопляне біопаливо для автотранспорту. Українська перспектива uk_UA
dc.type Article uk_UA
dc.description.abstracten Ukraine takes a fourth place in the world in the technical hemp production and can use waste of hemp for biofuel (including biodiesel) production. This paper presents an analysis of cetane numbers and low-temperature properties of hemp biodiesels as well as spray and evaporation of these fuels. Two types of hemp biodiesel fuels are analyzed: Hemp Methyl esters, produced from hemp oil in Ukraine (HM1) and European Union (HM2). It was found that hemp biodiesel has smaller cetane number than traditional rapeseed or soy biodiesel. At the same time hemp biodiesel shows better low-temperature properties compared with traditional biodiesels. So, it was recommended to use the mixture of rapeseed or soy biodiesel with hemp biodiesel to optimise both the low-temperature properties and cetane number of fuel. According to modelling the spray parameters of hemp biodiesel are very close to those of soy biodiesel. Evaporation of hemp biodiesel is very close to soy biodiesel according to previous research. Therefore, mixture of soy/rapeseed and hemp biodiesels can be recommended for experimental investigation as a future fuel for Ukrainian market. uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account