Анотація:
Однією з внутрішніх конкурентних переваг підприємства є процес формування та
використання його фінансових результатів, ефективність яких напряму залежить від
управлінського персоналу підприємства. Забезпеченість управлінців достовірною маркетинговою
інформацією та використання ними ефективного інструментарію для аналізу конкурентних
переваг підприємства є на сьогодні найбільшими проблемними питаннями. Таким чином, виникла
потреба дослідження, обґрунтування та вдосконалення організації аналізу фінансових результатів,
адаптації його до сучасних умов функціонування суб’єктів господарювання з урахуванням чинників
ризику, що можуть вплинути на кінцевий результат обраної стратегії діяльності підприємств.
Дослідження спрямовано на вдосконалення організації аналізу фінансових результатів в межах
оцінки внутрішніх факторів формування конкурентних переваг при маркетинговому аналізі в
умовах використання комп’ютерних технологій.
За результатами дослідження згруповано основні етапи організації аналізу фінансових
результатів, окреслено послідовність дій на кожному з них, наведено пропозиції щодо розробки
плану та програми аналізу фінансових результатів та охарактеризовано можливості програмних
продуктів для комп’ютеризації аналізу фінансових результатів діяльності підприємства. Зазначені
пропозиції забезпечать економію робочого часу працівників та зниження ступеня невизначеності
через отримання необхідної інформації для прийняття рішень щодо управління
конкурентоспроможністю підприємства.