ЕЛЕКТРОННИЙ АРХІВ

Вплив цінової політики та маркетингового аналізу на життєдіяльність підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лепьохін, О.В.
dc.contributor.author Lepyokhin, O.V.
dc.date.accessioned 2016-05-10T11:55:57Z
dc.date.available 2016-05-10T11:55:57Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.uri http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/3203
dc.description.abstract Досліджено складові цінової політики і аналізу обґрунтованості цін на продукцію підприємств. Визначено взаємозв’язок ринкових цін на продукцію з витратами виробництва, фінансовими результатами, співвідношення ціни підприємства з цінами конкурентів, рівень ціни на продукцію з урахуванням можливих небажаних наслідків. Запропоновано при встановленні ціни враховувати міру чутливості попиту до зміни ціни за допомогою коефіцієнта цінової еластичності. uk_UA
dc.language.iso uk uk_UA
dc.publisher ЖДТУ uk_UA
dc.relation.ispartofseries Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;1(22)
dc.subject маркетинговий аналіз uk_UA
dc.subject цінова політика uk_UA
dc.title Вплив цінової політики та маркетингового аналізу на життєдіяльність підприємства uk_UA
dc.title.alternative Influence of price policy and marketing analysis on company’s activity uk_UA
dc.type Article uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу