dc.contributor.author |
Лепьохін, О.В. |
|
dc.contributor.author |
Lepyokhin, O.V. |
|
dc.date.accessioned |
2016-05-10T11:55:57Z |
|
dc.date.available |
2016-05-10T11:55:57Z |
|
dc.date.issued |
2012 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/3203 |
|
dc.description.abstract |
Досліджено складові цінової політики і аналізу обґрунтованості цін на
продукцію підприємств. Визначено взаємозв’язок ринкових цін на продукцію з
витратами виробництва, фінансовими результатами, співвідношення ціни
підприємства з цінами конкурентів, рівень ціни на продукцію з урахуванням
можливих небажаних наслідків. Запропоновано при встановленні ціни враховувати
міру чутливості попиту до зміни ціни за допомогою коефіцієнта цінової еластичності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;1(22) |
|
dc.subject |
маркетинговий аналіз |
uk_UA |
dc.subject |
цінова політика |
uk_UA |
dc.title |
Вплив цінової політики та маркетингового аналізу на життєдіяльність підприємства |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Influence of price policy and marketing analysis on company’s activity |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |