dc.contributor.author |
Іваненко, В.О. |
|
dc.contributor.author |
Юрківська, Л.Й. |
|
dc.contributor.author |
Ivanenko, V.O. |
|
dc.contributor.author |
Yurkivska, L.Y. |
|
dc.date.accessioned |
2016-04-05T10:52:01Z |
|
dc.date.available |
2016-04-05T10:52:01Z |
|
dc.date.issued |
2015 |
|
dc.identifier.uri |
http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/2537 |
|
dc.description.abstract |
Охарактеризовано досвід здійснення маркетингової діяльності на підприємствах-виробниках продовольчих товарів України. Авторами визначено сутність маркетингової діяльності та окреслено функції, що реалізує маркетинг як бізнес-процес у практичній діяльності підприємств-виробників продовольчих товарів. Ідентифіковано основні фактори впливу на організацію маркетингової діяльності виробників продовольчих товарів масового попиту (зовнішні і внутрішні) та фактори впливу на поведінку їх кінцевих споживачів (соціальні, інформаційні й споживчі установки), а також наведено комплекс управління маркетинговою діяльністю підприємств-виробників продовольчих товарів. Крім того, авторами сформовано модель бізнес-процесу «Маркетингова діяльність» досліджуваних підприємств, що дозволяє визначитися з респондентами, яких необхідно охопити дослідженням, а також сприяє вибору шляхів оптимізації служби маркетингу, розробці та впровадженню заходів для збільшення ринкової частки і формування нових підходів щодо збереження дистриб’юторської мережі й залучення нових споживачів. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk |
uk_UA |
dc.publisher |
ЖДТУ |
uk_UA |
dc.relation.ispartofseries |
Проблеми теорії та методології бухгалтерського обліку, контролю і аналізу: міжнар. збірник наукових праць;Вип. 3(33) |
|
dc.subject |
маркетингова діяльність |
uk_UA |
dc.subject |
продовольчі товари |
uk_UA |
dc.title |
МАРКЕТИНГОВА ДІЯЛЬНІСТЬ ЯК ВАЖЛИВИЙ БІЗНЕС-ПРОЦЕС ПІДПРИЄМСТВ-ВИРОБНИКІВ ПРОДОВОЛЬЧИХ ТОВАРІВ |
uk_UA |
dc.title.alternative |
Marketing activity as important business process ofproducers of foodstuffs |
uk_UA |
dc.type |
Article |
uk_UA |