Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8441
Title: Науковий твір "Стратегія комунікаційного маркетингу підприємства (ідентифікація екологічних цілей в умовах цифровізації)"
Authors: Юшкевич, Олена Олександрівна
Вікарчук, Ольга Іванівна
Issue Date: 29-Mar-2024
Series/Report no.: 125204;
Abstract: Визначено екологічні цілі підприємства та деталізовано їх основний зміст в об’єкті маркетингових комунікацій. Конкретизовано функції маркетингових комунікацій з орієнтацією на екологічні цілі. Запропоновано стратегію маркетингових комунікацій з урахуванням екологічних вигод та цифрових технологій
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8441
Appears in Collections:Авторське право

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
125204.pdf932.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.