Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8441
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЮшкевич, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorВікарчук, Ольга Іванівна-
dc.date.accessioned2024-04-24T12:52:35Z-
dc.date.available2024-04-24T12:52:35Z-
dc.date.issued2024-03-29-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8441-
dc.description.abstractВизначено екологічні цілі підприємства та деталізовано їх основний зміст в об’єкті маркетингових комунікацій. Конкретизовано функції маркетингових комунікацій з орієнтацією на екологічні цілі. Запропоновано стратегію маркетингових комунікацій з урахуванням екологічних вигод та цифрових технологійuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.relation.ispartofseries125204;-
dc.titleНауковий твір "Стратегія комунікаційного маркетингу підприємства (ідентифікація екологічних цілей в умовах цифровізації)"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Авторське право

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
125204.pdf932.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.