Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8208
Title: Аналіз особливостей конструкторів створення персонажів комп’ютерних ігор
Other Titles: Analysis of the features of computer game character creation tools
Authors: Яцишин-Куліш, А.С.
Граф, М.С.
Левченко, А.Ю.
Терещук, С.О.
Yatsyshyn-Kulish, A.S.
Graf, M.S.
Levchenko, A.Yu.
Tereshchuk, S.O.
Keywords: комп’ютерна гра
персонаж
алгоритм
конструктор
розробка
computer game
character
algorithm
character creation software
development
Issue Date: 2023
Publisher: Державний університет "Житомирська політехніка"
Series/Report no.: Технічна інженерія;1(91)
Abstract: Дана робота присвячена аналізу особливостей конструкторів створення персонажів у комп’ютерних іграх. Детально розглядає роль конструкторів у процесі створення персонажів та їх значення для ігрового світу. Проведений огляд популярних конструкторів, таких як Fuse, MakeHuman, Adobe Character Animator та їхніх функціональних можливостей. Здійснений аналіз процесу створення персонажів у конструкторах, зокрема, кастомізації зовнішнього вигляду та редагування анімацій. Вивчена роль математики у створенні персонажів ігор та вплив конструкторів на геймдизайн ігор. У статті також розглядаються виклики та перспективи розвитку конструкторів створення персонажів у майбутньому, запропоновано покращений алгоритм роботи конструктора для створення персонажу комп’ютерної гри. Ця стаття є корисним джерелом для розуміння процесу створення персонажів у комп’ютерних іграх та використання конструкторів для реалізації творчих задумів.
URI: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8208
Appears in Collections:Технічна інженерія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
200.pdf891.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.