Please use this identifier to cite or link to this item: http://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8208
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯцишин-Куліш, А.С.-
dc.contributor.authorГраф, М.С.-
dc.contributor.authorЛевченко, А.Ю.-
dc.contributor.authorТерещук, С.О.-
dc.contributor.authorYatsyshyn-Kulish, A.S.-
dc.contributor.authorGraf, M.S.-
dc.contributor.authorLevchenko, A.Yu.-
dc.contributor.authorTereshchuk, S.O.-
dc.date.accessioned2023-07-13T07:13:37Z-
dc.date.available2023-07-13T07:13:37Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://eztuir.ztu.edu.ua/123456789/8208-
dc.description.abstractДана робота присвячена аналізу особливостей конструкторів створення персонажів у комп’ютерних іграх. Детально розглядає роль конструкторів у процесі створення персонажів та їх значення для ігрового світу. Проведений огляд популярних конструкторів, таких як Fuse, MakeHuman, Adobe Character Animator та їхніх функціональних можливостей. Здійснений аналіз процесу створення персонажів у конструкторах, зокрема, кастомізації зовнішнього вигляду та редагування анімацій. Вивчена роль математики у створенні персонажів ігор та вплив конструкторів на геймдизайн ігор. У статті також розглядаються виклики та перспективи розвитку конструкторів створення персонажів у майбутньому, запропоновано покращений алгоритм роботи конструктора для створення персонажу комп’ютерної гри. Ця стаття є корисним джерелом для розуміння процесу створення персонажів у комп’ютерних іграх та використання конструкторів для реалізації творчих задумів.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДержавний університет "Житомирська політехніка"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesТехнічна інженерія;1(91)-
dc.subjectкомп’ютерна граuk_UA
dc.subjectперсонажuk_UA
dc.subjectалгоритмuk_UA
dc.subjectконструкторuk_UA
dc.subjectрозробкаuk_UA
dc.subjectcomputer gameuk_UA
dc.subjectcharacteruk_UA
dc.subjectalgorithmuk_UA
dc.subjectcharacter creation softwareuk_UA
dc.subjectdevelopmentuk_UA
dc.titleАналіз особливостей конструкторів створення персонажів комп’ютерних ігорuk_UA
dc.title.alternativeAnalysis of the features of computer game character creation toolsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.description.abstractenThis work is devoted to the analysis of the features of computer game character creation tools. The work examines in detail the role of the software in the process of creating characters and their importance for the game world. The paper reviews and compares the features of such popular character creation tools as Fuse, MakeHuman, Adobe Character Animator. An analysis of the process of creating characters was carried out, in particular, customization of the appearance and editing of animations. The role of mathematics in the game characters creation and the influence of character creation tools on computer game design are studied. The paper also considers the challenges and prospects for the development of character creation software in the future, and an improved algorithm of the tool work for creating a computer game character is proposed. This work is a useful source for understanding the process of creating characters in computer games and using character creation tools to implement creative ideas.uk_UA
Appears in Collections:Технічна інженерія

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
200.pdf891.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.